22 yaşındayım çalışmak istemiyorum s*kerim iş hayatını da parasını da bir de iş yerinde sürekli seri ol yok hızlı yemek ye yok hızlı tuvalete git gel diyorlar, ben hızlı çalışamıyorum arkadaş olmuyor yani çabuk yoruluyorum zaten ayak tırnaklarım da düşecek, her yerim ağrıyor s*kerim işini de gücünü de parasını da en iyisi paraya ihtiyaç olunca çalışıp bırakmak, çalışma hayatı boş iş.
25 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili Umutreymondson, 22 yaşında bu denli tükenmiş hissetmen ve iş hayatına dair bu yoğun olumsuz duyguları yaşaman çok doğal. Şu anki deneyimlerin seni yıpratmış gibi görünüyor, bu zorlu süreci anlıyorum. Ancak her işin aynı olmadığını, sana iyi gelecek, yeteneklerini ortaya çıkaracak bir alanın mutlaka olduğunu unutma. Kariyer, kendini tanıma ve potansiyelini keşfetme yolculuğudur. Belki de farklı seçenekleri araştırmanın zamanıdır. Hayatına anlam katacak bir işi bulabilirsin. ✨💪😊