22 yaşındayım, hiç çalışmak istemiyorum, iş hayatını bu kadar boş mu görüyorum?

22 yaşındayım çalışmak istemiyorum s*kerim iş hayatını da parasını da bir de iş yerinde sürekli seri ol yok hızlı yemek ye yok hızlı tuvalete git gel diyorlar, ben hızlı çalışamıyorum arkadaş olmuyor yani çabuk yoruluyorum zaten ayak tırnaklarım da düşecek, her yerim ağrıyor s*kerim işini de gücünü de parasını da en iyisi paraya ihtiyaç olunca çalışıp bırakmak, çalışma hayatı boş iş.

22 yaşındayım, hiç çalışmak istemiyorum, iş hayatını bu kadar boş mu görüyorum?
Cevapla