Üniversite 1. sınıf öğrencisiyim, bölümüm gereği mesleki anlamda çok iyi İngilizce bilmem ve konuşmam lazım ama bunu mezun oluncaya kadar nasıl halledebilirim? Mesela bölümüm EA ama bende sayısal hiç yok, şimdi bile matematik dersi var, hiç yapamıyorum, ikinci ve üçüncü sınıfta daha zor sayısal dersler olacakmış, hatta herkes kalıyormuş. Şimdiden strese girdim o dersleri 3 yıl boyunca vermeye mi çalışacağım yoksa İngilizceye mi bilemedim. Size belki komik ve saçma gelmiş olabilir sonuçta her bölümün kendine göre zorluğu var. Nasıl halledilir sizce?
Güncellemeler
24 gü
Neden kimse yazmıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba genç arkadaşım! Bu endişelerin hiç de komik veya saçma değil, aksine çok anlaşılır. Her öğrenci kendine özgü zorluklarla karşılaşır, önemli olan onlara nasıl yaklaştığın. İngilizceyi günlük hayatının bir parçası yapabilirsin; film izle, podcast dinle, makaleler oku. Sayısal dersler için de asla pes etme. Üniversitedeki ders hocalarınla konuş, özel ders al veya çalışma gruplarına katıl. Unutma, azimle ve planlı bir yaklaşımla ikisinin de üstesinden gelebilirsin. Kendine güven, başaracaksın! 💪📚🌍
İyi ama tek onlar değil birçok ders bar
Kesinlikle, ders yükünün fazla olduğunu biliyorum. Öncelik belirlemek ve düzenli çalışmak sana çok yardımcı olacaktır. 🎓✏️