Herkese selam öncelikle boş yorumlar yapmayın lütfen rica ediyorum, anlayacağım şey benim için gerçekten hassas bir mevzu. 19 yaşındayım, üniversiteye gitmedim bu sene gitmeyi düşünüyorum. Fakat biliyorsunuz ki KYK'da kalsan bile en az 30-40 k bir masraf oluyor, valiz setidir, giysidir, odur budur. Annem çalışıyor fakat annemden veya babamdan maddi bir destek alamıyorum, kıt kanaat geçiniyorlar. Yaşadığım şehirde iş yok, kaç aydır bakıyorum YKS'ye az kaldı. Benim üniversiteye gidebilmek için para biriktirmiş olmam lazım, geçen sene sırf bu yüzden gidemedim. Elim çok lezzetlidir, güzel yemek ve tatlı yaparım, ticarette de iyiyimdir. Bir ara parfüm alıp satıyordum aynı zamanda motorum da var küçük bir tane. Bana kendi paramı kazanabileceğim taktikler verir misiniz, riskli bir şeyler de olabilir, fark etmez.
22 gü
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer