Selam arkadaşlar ben ön muhasebe alanında iş arayan bir kadınım, kursumdaki hocamın referansı ile bir iş görüşmesine gittim, her şey normaldi ta ki patron denilen adam gelene kadar. Geldi tanıştık, sonra muhasebeci kadına (benim yanımda) “2 günü var, işi bilmiyorsa yolla gitsin, kendini yorma boşuna.” dedi, kadın bile mahcup oldu, ne diyeceğini bilemedi. O an aşırı demoralize oldum, çok da sinir oldum, konuşmasını bile bilmeyen yaşlı kafalının tekiydi zaten. Sonra karşımda sigara yakıp “plazalarda çalışma hayalin varsa hiçç bizi yorma” dedi. Sonuç olarak arada bağlantı var diye işe aldılar bayramdan sonrası için ama ne güvenim var oraya ne de heves kaldı. Sizce normal mi bu üslup?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer