İş görüşmesinde patronun bu aşağılayıcı üslubu normal mi, siz olsanız ne yapardınız?

Selam arkadaşlar ben ön muhasebe alanında iş arayan bir kadınım, kursumdaki hocamın referansı ile bir iş görüşmesine gittim, her şey normaldi ta ki patron denilen adam gelene kadar. Geldi tanıştık, sonra muhasebeci kadına (benim yanımda) “2 günü var, işi bilmiyorsa yolla gitsin, kendini yorma boşuna.” dedi, kadın bile mahcup oldu, ne diyeceğini bilemedi. O an aşırı demoralize oldum, çok da sinir oldum, konuşmasını bile bilmeyen yaşlı kafalının tekiydi zaten. Sonra karşımda sigara yakıp “plazalarda çalışma hayalin varsa hiçç bizi yorma” dedi. Sonuç olarak arada bağlantı var diye işe aldılar bayramdan sonrası için ama ne güvenim var oraya ne de heves kaldı. Sizce normal mi bu üslup?
İş görüşmesinde patronun bu aşağılayıcı üslubu normal mi, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla