Hukuk okuyan/okumayı düşünenler bakabilir mi?

Arkadaşlar merhaba ben YKS'ye hazırlanıyorum bu yıl. Hukuk istiyorum inşallah nasipse. Normalde sayısalcıydım ama EA'dan girmeye karar verdim. Arkadaşlar hukuk bölümüne ilgim var ama bu bölümün geleceği var mı? "Avukatlar aç", "referanssız / düşük referansla bile hâkim savcılık mülakatlarında direkt eliyorlar" gibi söylentilerin doğruluk payı nedir bu camianın içinde olup bilgisi olanlar dönebilir mi? Ben her şey söylendiği gibi siyah beyaz olduğunu zannetmiyorum yani ama bu işin gri alanını bilmiyorum.

Hukuk okuyan/okumayı düşünenler bakabilir mi?
Cevapla