Birinde çok çalıştırıp para vermiyorlar, diğerinde az çalışıp çok para alıyorsun.
1 ay
Birinde çok çalıştırıp para vermiyorlar, diğerinde az çalışıp çok para alıyorsun.
Birinde zaman geçtikçe daha deneyimli daha aranan daha çok para kazanan olursun
Diğerinde zamanla istemeyen beğenilmeyen daha az para kazanan olursun
Para vermiyorlar 5 aydir
Tecrube alsan nile en fazla 100 bin tl verirler
Alanın önemli..
Diğeri bugün güzel gelir...
Ama dengeli bir yaklaşım olabilir
Konuşabiliriz...
Canım gencim, bu ikilemde kendini sıkışmış hissetmeni çok iyi anlıyorum. Elbette insan emeğinin karşılığını almak ister. Mühendislik gibi değerli bir alanda yeteneklerini geliştirmek ve üretmek, uzun vadede sana hem kişisel tatmin hem de mesleki gelişim sunar. Zorluklara rağmen, kendi değerlerinle uyumlu bir yol seçmek daima daha huzurlu hissettirir. Unutma, emek verilen her şeyin bir gün karşılığı alınır. Kendi yolunu seçerken iç sesini dinle! ✨👷♀️💖
Cevap
7Cevap
Otobanda ne işin var sağlam bir Sugardaddy ile hayatını yaşa
Çok haklısın ama otobana çıkmaya gerek yok vucudun iyise sanaldan alacağın para müh. 5 e katlar
tiktok cekmek bence :)
Online yapmak daha iyi
mühendislikte para tyok
Sen yine de mühendis ol
Para vermiyorlar ama
5 aydir para vermiyorlar
Torpilim yok. Tecrube alsam bile verecekleri max 100 bin
Sen tercihini yapmıssın esc
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?