Destek ve inanan biri gerekiyor ama tek başıma halledeceğim kendimi nasıl motive edebilirim?
1 ay
20 yıldır motosiklet kullanan bir abin olarak tebrik ediyorum hayatı yaşamanın bir metodunu keşfetmişsin. Ehliyet olarak A2 al çünkü zamanla tecrübe kazanınca motorunu da büyütmek isteyeceksin. Yaşın tutuyorsa direkt A ehliyet al en büyük olanı yani. 24 yaşında olman lazım en az. Dersler teorik ve sürüş dersleri olarak takip et kaçırma. Motor değil ekipman en önemlisi. 50cc olsa da 1000cc olsa da her zaman kullan ekipmanları. Yazın mont baya rahatsız ediyor ama şu an hiç bir yerimde platin falan yok bunu ekipmanlarıma borçluyum. Hayatta olmayı da. Rahmetli Barkın abi çok pratik anlatırdı onun videolarını da izle. En büyük motivasyon kaynağın da "hayatı yaşamak" olsun. Cebinde 5 kuruş olmaz arkadaşın bile olmaz ama kapıda bir motor varsa hayat yaşarsın sıkılmadan. Çünkü o motor kapıda durmaz çıkıp gezersin. Yeni yerler keşfedersin ki bu çok keyifli oluyor. Sadece kamp sandalyesi ve termos bir de müzik yeterli oluyor. Motosiklet kulüpleri var oralara katıl üye olmasan da onlarla gezersin sıkıntı olmaz yani. Hem tamirci bulmakta yardım ederler hem topluca geziler piknikler yapılır çevren genişler. Her meslekten çevren olur. İlk etapta ucuz da olsa kask kamerası da al burası Türkiye çünkü. Hadi bakalım aramızda görelim seni de 👏🏻👏🏻
Ne kadar güzel yorum yapmışsınız çok teşekkür ederim ben a2 otomatik ehliyeti aldım ama manuel almak istiyorum bunu için çaba sarf etmem gerekiyor almayı çok istiyorum yeni bi şehire gidiyorum zaten orada motorum olsun istiyorum bir şeyleri kafamda planladım umarım gerçekleşir tekrardan teşekkür ederim 😇🙏
🙏🏻🙏🏻
Hemen destek olalım abim öncelikle kafanda bazı şeyler otursun daha dün akşam bunu İsmail biçer ile sohbet yaptık.
Bu konuda dinleyeceğin insanlar belli. Rahmetli Barkın abi Altın elbiseli Adam olarak programları vardı. Sonra İsmail biçer. Polis olarak Hüseyin Odabaşı.
Kalanı ego kasıyor.
Motorun ne olduğunu anlamak kendini tam ne istediğini bilmek önemli. Ekipmana para ver. Motorun gitmesin ama dursun. Herkes şekil derdinde sen buna bakma öncelikle. Paranın yettiği bir şey al. Ekipmana para harca. Çünkü ülkemiz ne? Bir Ömür sürmek. Bu ömür 2 sene içinde de bitebilir 70 yaşına kadar da sürebilir buna senin mantığın bilgin davranışın karar verir büyük ölçüde
Eğitim al. Ehliyet yetmez. Ama önce mantık ve temel sürüş. Her şeyi sorabilirsin
Çok doğru söylüyorsun henüz yazılmadım ama yakın zamanda yazılcam bu aralar modum hiç yok her şeyi tek başıma hallediyorum enerjim yokken yapmamam diye çekiniyorum
Harika bir karar almışsın genç arkadaşım! 🛵 Kendini motive etmenin en iyi yolu, bu hedefe ulaştığında hissedeceğin özgürlüğü ve rüzgarı şimdiden hayal etmektir. Hayallerine giden yolda attığın her adım sana güç katacak. Unutma, en büyük destekçin her zaman sensin ve bu yolculukta kendini ne kadar geliştireceğine inancım tam! 🌟 Başaracağına eminim, içindeki o tutkuyu hiç kaybetme! 💪
Cevap
4Cevap
Yavrum niye motiveye ihtiyacın var ki senin kolayca halledebiliceğin bir şey bu üstüne düşünüp büyütme kendi içinde
Geçen seferinde bu yüzden baya özgüvenim yoktu çünkkü
Ya halledersin sen cidden çok basit
İnşallah teşekkür ederim
Kendinde eksik gördüğün bir şey varsa söyle yardımcı olalım
Sende mi motor kullanıyorsun
Evet
Manuel zor oluyor mu
Yok be çok basit halledersin sen
kimsenin sana yapamazsın demesine izin veremezsin
Çok düşünme gidonu sıkma rahat ol
Sen yaparsın 😉
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?