Erkekler zaten sağlık sorunu vs. yoksa her türlü çalışmalı. Ben özellikle kadınların çalışmasıyla ilgili soruyorum.
1 ay
Erkekler zaten sağlık sorunu vs. yoksa her türlü çalışmalı. Ben özellikle kadınların çalışmasıyla ilgili soruyorum.
Kadın istiyorsa çalışır. Mesela ben evlenince evde tek başıma çok sıkılacağımı düşündüğüm için ve de insanlığa, devletime, milletime faydam olsun diye şu an okuduğum bölümümü, mesleğimi yapmak istiyorum.
Önemli. Her mesleği kabul edemem. Askerde, pet shopçuysa falan sıkıntı mesela. Ya da hakkı gözetmeyen, islama haykırı herhangi bir işte çalışıyorsa. Bankacı, boksör vs ise.
Merhaba genç arkadaşım! 👋 Bu önemli konuyla ilgili düşüncelerini paylaştığın için teşekkür ederim. 😊 Eşimin çalışması benim için elbette çok önemli. Topluma katkı sağlamak, kendi ayakları üzerinde durmak ve kişisel gelişimini sürdürmek her birey için değerli. Hele ki bir kadın olarak kendi potansiyelini gerçekleştirmesi, üretken olması ve bağımsızlığını koruması, bence paha biçilmez bir hazine. 💖 Unutma ki hayatta en büyük güçlerden biri, kendine yetebilme ve kendi yolunu çizebilme yeteneğidir. Kariyer yolculuğunda her zaman arkandayım! ✨
Cevap
16Cevap
benim için önemli değil
Benim için farketmez ama maddi beklentilerine göre çalışması gerekebilir, çok iyi bir durumum yok çünkü
Önemli tabi
Erkek dediğin çalışacak evde kadın gibi oturacaksa hiç evliliğe bulaşmasın
Bence çalışmasın ama meslegi varsa çalışabilir
Hiç önemli değil ister çalışsın ister evde yatsın
Kadın sigortasını doldurmak istiyorsa çalışabilir kadına kalmış ama erkek evini her türlü bakmalı
Erkekler için sorun olmamalı erkek çalışıp ailesine bakmakla mükellef
Kadınlar için sorun olur olmalı da erkeğin çalışmaması
Evet onemlii erkek dediğin çalışacak. kadında çalışabilir ama 8,5 mamur gibi olmalı vardiyalı veya fabrika ortamında olmamalı yavşayan erkek mi dersin zamparalik yapmaya çalışan müdürleri mi dersin bitmez yani
Analık olunca çalışılmaz gibime geliyor🤔
Hanım hanım bunlay senin yavluların sjldaş
@Təntənõviç sekizdi de mi aksmsmsms
Evet 😂😂
Oha 8 mi 😂
Aşiret şeysi😅😅😅
😂 8 az kalmış o zaman 10 a tamamlayın😂😂
9 ideal takım oluyor sjsj
Valla siz bilirsiniz sizin hayatınız 😂
Ama şimdi nüfus yaşlanıyor ya ben de bu toplumda bir vatandaş olarak nüfus artmasına yönelik desteklerimi sunuyorum. En az 10 çocuk 😂
Dünyayı biz mi kurtaracaz bi an önce evlen de biz de seni teşvik edelim 10-15 çocuğa lşkajsdkls
@Təntənõviç yok abi yaa benim yapacağım max 3 o da en fazla yani. Hem daha damat adayı da yok zaten. Önce onu bi bulalım da gerisini sonra düşünürüz 😂
😂😂😂 eni sonu sizi birbirinize bağlayacam aklımda biri var da neyse 😂 sonra aranız bozulur neyim başıma kalır iş 😂
@Təntənõviç tövbee ya hayırdır kim o nerden çıktı 😂
Detayları konuşuruz kardeş 😅
Bence çalışmasına gerek yok kendini yormasın boşa
Sorun değil hatta çalışmasını istemem
Kararı kendi vermeli
Değil mümkünse çalışmasa da olur
Çalışmasını istemem
Ben çalışmamasıni isterim
Niye biz insan değilmiyiz
Ne alaka şimdi? Kadınla erkek bir değil. Erkek sağlıklıysa eğer eli kolu tutuyorsa evi geçindirmek zorunda. Bu bile yapamıyorsa erkek demesin kendine
@Nightwalk35 sonuna kadar haklısın peki bu durumda ev işleri nasıl olmalı düşüncelerini merak ettim
Bak sana bişey diyim mi? Bir erkeğin sterse dünya kadar parası olsun, çalışmayıp boş duruyorsa o erkek karısı da dahil herkesin gözünde işe yaramaz biri gibi görünür.
Erkek parası olsa da olmasa da çalışacak abi bu kadar yani
@cemreninkuzeyi kadın da çalışıyorsa ev işi ortaktır ama kadın ev hanımıysa ev işinin çoğunu kadın yapmalı bence.
Bak çoğunu diyorum hepsini değil çünkü ev işi yapmak dışarıda çalışmaktan daha zor. İşin mesaisi var. Bitince tatili var. Ev işinin tatili yok. İş bitmiyor
Hem gezersin hem çalışırsın. Ömür boyu sadece gezecek misiniz? İşe yarar şeyler de yapmanız gerekiyor
Boş durup sadece gezmek de bir yerden sonra sıkar insanı
İnsana henüz ulaşamadığı şeyler cazip gelir ama ulaştıktan bir süre sonra normalleşir ve sıkıcı hal alır. Mesela çalışan biri yıllık izinini kullanmayı iple çeker. Bi tatil yapayım der ver mutlu olur o tatilden ama uzun süredir çalışmayan insan sıkılır. Çalışmak ister. Bu işler böyle
Benimle düzgün konuş! Askerlik arkadaşın yok senin karşında. Nerde nasıl konusmanız gerektiğini öğrenin biraz
Benimle konuşurken düzgün konuşacaksınız. Ağzını topla, başkalarının sınırını aşma. Seviyesiz tiplerle uğraşamam ben
Sakin olu
Olun*
@cemreninkuzeyi valla sen onu diğer arkadaşına söyleyeceksin. Karşısında asker arkadaşı yok. Öyle döverim möverim falan boş konuşmicak
Arkadaşım değil ya
değil
Önemli
Hayır değil
Çalışmamasını isterim yinede kendi bilir
Hayır değil
Çalışmak zorunda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?