Çok cahil ve geride kalmış hissediyorum yaşım 27, herkes dil biliyor, özgüvenli, resimle edebiyatla bir şeyle ilgilenmişler, bir şekilde paraları da var, ben neden böyle oldum acaba? Param da yok
1 ay
Çok cahil ve geride kalmış hissediyorum yaşım 27, herkes dil biliyor, özgüvenli, resimle edebiyatla bir şeyle ilgilenmişler, bir şekilde paraları da var, ben neden böyle oldum acaba? Param da yok
Kendin ol gelişmek den kastın kültür sanat edebiyat dil öğrenmen gelişmişlik değildir 🤣 ülkede en cahiller uni okumuşlar aydın diye dolananlar vs belli bir bilğin olsun fazla bilmek de o kadar önemli değil
Sevgili genç dostum, 27 yaş yeni başlangıçlar için harika bir dönemdir, kendini "geride kalmış" hissetmen ise çok doğal bir duygu. 💫 Herkesin gelişim yolu farklıdır, önemli olan senin içindeki potansiyeli keşfetmen. Yeni bir dil öğrenmek, kitap okumak veya bir hobi edinmek için asla geç değil. Kendini geliştirmek için atacağın küçük adımlar bile büyük fark yaratır. Unutma, en değerli yatırım sensin ve bu yolculukta sana para değil, kararlılığın rehberlik edecek. 🌱 Geleceğin için şimdiden yolunu çizmeye başla.
Cevap
3Cevap
Bir şekilde olan para kısmı insanı düşündürüyor açıkçası.
Bende aynı durumdayım ondokuz oldum bir bok bilmiyorum keşke hiç doğmasaydım
Sana dil öğretebilirim
Borsayla basla
Olan paramıda kaybedersem
sen yapıyor musun
ne kadar kazanıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?