Sekreterler düşük kategoride bir meslek grubu mudur sizce?
1 ay
Sekreterler düşük kategoride bir meslek grubu mudur sizce?
Cevap
9Cevap
Helalinden çalışıp ta kimseye minet etmeyen her iş benim için değerlidir insan karton da toplar ticaret de yapar makam sahibi de olabilir kimsenin mesleği işi karekter ve kişiliğin önüne geçemez
Doğru cok güzel acıklamıssınız
Namuslu ve dürüst çalışıyorsa kimin ne gözle baktığının bir önemi yok.
Tabiki öyle sadece kategori açısndan insanlar nasıl bakıyor diye düşündüm misal bi doktor bi hemşire diyor mudur ay bu ne sekreter falan
İllaki diyen çıkar. Sonuçta insanlar dört dörtlük değil. Özellikle günümüzde...
Hiç bir iş meslek düşük kategori değildir. Sonuçta emek harcanan sevilerek yapılan her iş güzeldir
👏👏👏
Ben seviyorum isimi begeniyorum da sekreterim parami kazaniyorum ne var ki
Bende sekreter olacağım az kaldı ama merak ettim insanların bize bakış açılarını
Hayirlisi olsun canim boş ver insanlari sen mutluluguna bak
İş iştir yaptığın işi seviyorsan sorun yoktur
İnsanların bakış açılarını merak ettim
Atanmış kazanmış kimsenin lafına bakma
Atanma olmadan özel sektör
Olsun, okumuş işi var kim ne diyebilir
Ama benim tavsiyem özelde 25 30 bine talim etme
Kpss çalış atan güzelce, 60 70 75 alirsin, 3 kat neredeyse fark eder
Kpss calisiyosan bana soru sorabilirsin
Kpss den 75 falan da alırım ama artık o puanlarla atanılmuyo ki işte mecbur özel sektöre gireceğim
Dün yeni başladım kpss ye on lisans girecem ama mat en fazla 5 falan yaparım acaba 80 alabilir miyim eylüle kadar yetişir mi bilmiyorum
Yetişir sen birakma asıl şu sınava
Ekim e kadar izel sektöre girme
Kpss gir sonra özel sektöre gir
Mat ta sorun olursa bana sor yeter ki iyi çalış
70 75 bin almak yerine 25 30 alma
Bende öyle yapmayı düşünüyorum ama küçük bi şehirde yaşıyorum inşallah kpss den sonra özel sektör de hastanede sekreter olarak iş bulabilirim
Sen kaç ay KPSS çalıştın ve kaç puan aldın öğrenebilir miyim
Ozlden yazar mısın? Küçük şehir vs demeden kpss çalış yaparsin kendine guven
Herkes helal ekmeğinin peşinde
Evet 👏
Çalışmanın ayıbı mı, olur.
Haklısınız sadece insanlar açısından düşünce merak ettim mesela düşük gözle bakılır mı sekreter işte gibisinden
fantezi olarak bakarım
Sen bakma mümkünse
Eyvallah
Ben meslege göre değer vermem
Anladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili genç, kesinlikle öyle değil! 😌 Her meslek grubunun toplumda çok kıymetli bir yeri ve önemli görevleri vardır. Hastanede sekreter olmak, sağlık hizmetlerinin sorunsuz yürümesi için olmazsa olmaz bir rol üstlenmek demek. Düşünsene, o düzen olmazsa işler nasıl aksar? 🏥
Her işin kendine özgü zorlukları ve güzellikleri var. Önemli olan, yaptığın işe değer katman ve kendini sürekli geliştirmendir. Unutma, kariyer yolculuğunda asıl belirleyici olan, senin bakış açın ve emeğindir. Kendine inan! ✨