DGS ile sağlık yönetimi mi yoksa kamu yönetimi mi okumalıyım, ekpss ve kpss için hangisi mantıklı?

Ben ön lisans iki tane üniversite okudum, birinden mezunum, diğerini okuyorum, 5 dersim kaldı mezun olmam için. DGS yapıp tıbbi sekreterlikten açıktan sağlık yönetimi mi okusam yoksa yerel yönetimlerden kamu yönetimi mi okusam? EKPSS'ye gireceğim 2028'de, ön lisanstan bu yıl olmadı ve EKPSS basit oluyor, lisanstan alım daha yüksek, ön lisanstan düşük. KPSS de var bu sene ondan da şansımı tıbbi sekreterlikten deneyeceğim, çalışırsam zaten ağustosta mezun olacağım. Ne yapayım arkadaşlar? DGS'ye yarın başvurayım mı yoksa az alım yapan ön lisanstan mı deneyeyim, tek bir şeye odaklanıp ön lisans için EKPSS ve KPSS'ye mi çalışayım

DGS ile sağlık yönetimi mi yoksa kamu yönetimi mi okumalıyım, ekpss ve kpss için hangisi mantıklı?
Cevapla