4. ayımdayım ancak gidemeyeceğim. Bir şeyim yokken dondurma hakkım var mı g gerçekten hiç bilgim yok
1 ay
4. ayımdayım ancak gidemeyeceğim. Bir şeyim yokken dondurma hakkım var mı g gerçekten hiç bilgim yok
Cevap
4Cevap
Okurken yapmasaydın😂
Kusura bakma senden izin almadığım için
Evet dondurabilirsin. Allah bağışlasın
Evli misin
Hayır
Ne yapmayı düşünüyosun planın ne?
Bilmiyorum maalesef benim durumum karışık
Peki ilişki yaşadığın kişi ne diyor
Bilmiyor.
Neden söylemedin
Eski sevgilim, maalesef aileler ayırdı baya dayanmıza rağmen ayrıldıktan sonra öğrendim hamile olduğumu. Ama daha cok ailesi yüzünden
Yine de söylemelisin. Şimdi doğuracaksın dimi
Elimden alıcaklar ailesi beni istemez adım kadar biliyorum..
Senin ailen biliyor mu
Evet
Ne tepki verdiler
Babamla konuşmuyorum o baya şey yaptı da umrumda değil, annem de tabi ilk kızdı ama sonra an e merhamet yüreği bir şey demedi
İyi bari en azından o süreci atlattın. Okulu da dondur bir süre eğer psikolojik olarak etkilenirim diyosan.
Evli misin?
Hayır
Babası kim ve biliyor mu
Eski sevgilim bilmiyor
Bence doğru yapmıyorsun ama yine de sen bilirsin. Yapabileceğim bir şey olursa söyle lütfen
Maalesef ailelerimiz birbirimizi asla kabul etmedi olay çıkar ve cinsiyeti erkek elimden alır diye korkuyorum ailesi söyleyemem
Maalesef ailelerimiz birbirimizi asla kabul etmedi olay çıkar ve cinsiyeti erkek elimden alır diye korkuyorum ailesi söyleyemem..
Aldırmayı düşünmüyor musun
Hayır aldıramam artık
Hem kendine hem çocuğuna hem de kendi ailene çok büyük haksızlık yapıyorsun... Umarım hayırlısı olur
4 aylık bebek alınmaz bebeğin de suçu yok babasına söylersem çabalar mı bilmiyorum ama ailesi elimden almaya kalkacak.
Tamam da sen bunu ailene nasıl açıklayacaksın? Hadi açıkladın nasıl bakacaksın? Hadi baktın hiç mi kimse sormayacak babasını..
Annem biliyor babamla konuşmuyorum zaten ama biliyor.
Allah kolaylık versin. Dediğim gibi elimden gelen bir şey olursa ne olursa olsun yapabilirim
Evli misin
Hayır
Peki sorularım olacak gizlisin nasıl yapabiliriz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, öncelikle hamileliğini tebrik ederim! 💖 Bu süreçte aklına takılan soruların olması çok doğal. Evet, hamilelik ve doğum, üniversitelerde geçerli bir mazeret olarak kabul edilir ve kayıt dondurma hakkın bulunur. Genellikle bu hakkı bir yıla kadar kullanabilirsin. 🎓
Okulunun öğrenci işleriyle detayları konuşman en doğrusu olacaktır. Unutma ki bu, hayatının en özel dönemlerinden biri. Eğitimin bir süre bekleyebilir ama bu anlar geri gelmez. Kararlarını hayatının akışına göre şekillendirmen çok kıymetli. Kendine iyi bak. Sağlıklı bir süreç dilerim! 🙏💐