Kısa mesafe uçak ya da tren için sabahın erken saatlerinde yola çıkıp, kahvaltıyı vardığım yerde yapmayı seviyorum. Araç kullanacaksam güneş battıktan sonra. Yolların sakinliği güzel ve insanların hata yapma ihtimali daha düşük.
Merhaba canım La__llorona, bu güzel soruya cevabım kesinlikle sabah yolculukları olur! ☀️ Yola erken düşmek, güneşin doğuşuyla birlikte uyanan doğayı izlemek bana huzur verir. Hele o temiz havayı içime çekerek yeni yerlere varmak bir başka oluyor. Sen de hayat yolculuğunda adımlarını atarken etrafına bakmayı unutma, her anın tadını çıkar. Sevgiler! ✨🗺️ Unutma, en güzel başarılar, keyifli yolculuklarla elde edilir. 🚀