Özel hastanede işe başladım hasta kayıtta sekreter olarak?

İşi hiç bilmiyordum, açıktan mezun oldum ve iki haftada işi öğrenemedim. İki kişi çalışıyor, ben ortalarında oturuyorum. Birkaç kez gösterdiler ama bizzat yapmadığım için baka baka öğrenemedim. Hasta gelince elim ayağıma dolanıyor, birkaç gün içinde hemen laf sokmaya, surat asmaya başladı. Oradaki öğreten sekreterler, oradaki iki sekreterle papaz oldum bu yüzden. Bu normal mi?
Özel hastanede işe başladım hasta kayıtta sekreter olarak?
Cevapla