YKS çalışıyorum olmuyor, özel sektörde ucuz asgari aq ne yapacağız
1 ay
Cevap
2Cevap
Olmuyor diye birsey yok calismiyosun ben sıfırdan başladım ykseye Şu an eczacılık okuyorum
Hocam ben 0 değilim - yim
Kaç senden başladiniz
Eczacılık bitti boşaokuyon Ahaahahwhaahahaha
@Dkeelepewww ne cahil insanlarsiniz sayisaldan 39k siralama yaptım başka bolumlerde vardı önümde kendim seçtim ayrica sen ne okuyosun çok merak ettim
Ben okumuyom tır şöförüyüm 100 bin tl kazanıyım AHAHAHAHAA
Sen mezun olunca 100 bin tl kazanabilecek misin Ahahahaaa
Tamamdır abi sen bu zekayla devam ett
50 bin tl almak için 5 sene okumayın abicim
Okumadığın için anlamazsin sen konuşma hiç
Doğru okumadım derslere kafam basmaz Ama Hayrta önemli olan okumak değil para kazanmak
Hocam Kaç senede kazandınız ilk netiniz nasıldı nasıl ilerlediniz
Derslere karam basmaz ders yapmak zor bi iş takdir ediyorum ama Para daha önemli Okuyana para yok şimdi
Doğru meslek daha ön planda
1 senede kazandım ayt 0 ilk tyt netim 13 gelmişti mat eksi gelmişti çalışırken bazen bıraktığım bile oldu temmuzda başladım çalışmaya günde 4 saat matematik çalışıp Türkçe'den paragraf çözdüm fendende kısa kamplar bitirdim sosyalden direk deneme çözdüm son aylarda 2 ayda 45-50 arasına geldim tyt tr branşa geçtim her sabah bitane daha sonra fen ve sosyaldende 1 tane branş çözdüm sadece yanlışlara baktım matematik hâlâ düşüktü tyt matematik hariç diğer derslerden branş çözdüm Eylül'ün sonunda ayt çalışmaya başladım matematik sadece en kolay kitaplarla başladım Aralık'ta ayt fen çalıştım 15 mayıstan sonra tüm derslerden 1 gün branş 1 gün genel deneme çözdüm sadece ayt matematikte akşam soru çözüyordum sosyal medya falan sıfır aslında kütüphane varsa orada çalış evde çalışmak zor olur
Son aylarda değil 2 ayda 45 neti gördüm orayı yanlış yazmisim
Bende 0 ım ikk senem çok kötü çalıştım ayt nasıl yapacam daha sadeleştirme de genişletmede zorlanıyorum sizin obp kaçtı
67 obp 7k geriye attı obp için hedefin olan netten biraz daha fazla yaparsın şimdi başla inan kimseyi kafana takma YouTubeda uzun uzun kamplar izleme en kısa olanları ve net olanları sec matematikte ben zeduvanin 12 günlük temel atmasını 5 günde bitirdim daha sonra diğer 12 konu kampını daha sonra 1 haftalık mathmanı 12 konu bitince matematigin güler yüzüyle problemlere başladım ama sen iyice bak o kadar çok kamplar varki matematikte az bir temel atınca ayt mata başla kalan sürede mat dahil çoğu derste ilerleme kaydedersin ya otur calis ya da kendini kandırarak ben yapamam zaten demek arasındasin sen seçimini yap onca kişi yapıyor her sene sıfırdan
İlk senemde obp 26 k geriye atmisti ama sen ne kadar iyi yapsan obp o kadar az geriye atar
Telegram kanal var mı hocam
Ordan yazsam
5 gündemi ben onu hala bitiremedim senin temelin vardı büyük ihtimalle 1,5 ayda biter k
1 ayda temelini atarsın matematikte çalışırken kafan rahat olsun bence sosyal medya kullanma
Kardesim ilk senemde 1 milyon yaptım cidden iğrenç bir sonuçtu meslek lisesi cikisliyim son iki sene açığa geçtim baya sorunlardan dolayı hani sifirken başladım hani turkcede 1 ay hergun 20-30 paragraf çöz düzenli 1 ay sonra 1 haftalık dilgibi kampına geç sonra branş coz hergun bitane ama yanlışlarına bak en hızlı turkcede artış yaşarsın fendende 1 aylık kampları seç sosyalden her sabah bir deneme çöz 25 dakika sosa ayirsan yeterli bence matematige 5 saati ver en az tr 1 saat sos 30dk fen 2 saat 5 saat mat olsun 2 saat temel videolar izle soru çöz pratik yap 3 saat sıfırdan konuya başla mesala ben oyleydim ama telefonla iletişimim yoktu sadece tablete video yukleyip ordan çalıştım essek gibi calistim bazen 10 saat bazen 5 saat oluyordu bazen hiç calismiyordum kendine bir program yap o programa göre ilerle mesala bu hafta hangi konular biticek uzun kamplarla uğraşma tavsiyem yapabilirsen telefondan uzak dur sadece video için kullan bazen ara ver mola ver dinlen o dinlenmede çık hava al ailenle ilgilen sevdiğin bir işi yap nette gezme eğer düzgün çalışırsan 2 ayda tyt 40-50 arası olur daha sonra branşlara geçersin onlarla 60 üzerine çıkarırsın sonra daha yükselir o zamanla ayt çalışmaya başlayınca tyt için bir gün deneme bir gün branş diye ilerlersin hem tyt yükselir hem ayt gerçekten sıfırdım ve benim kardesimde açık öğretimden mezun oda çalışıyor şimdi tyt 40 net yapıyor 27 ye giricek hedefi sayisalda ilk 20bine girmek oda sıfır ama çalışıyor sadece kimseyi kafasına takmadan sadece elinden geleni yapıyor mesala 1 hafta düzenli çalıştı ertesi gün 3 saat tek çalıştı yani bazen hepimizde bırakma oluyor önemli olan çabalamak
Eğer bir hayalin hedefin varsa cidden istiyorsan kendine 1 yıl verip basarabilirsin bugün başla mesala sınavı düşünme sadece calis her denemede daha yükseltmeye çalış
İmkanın varsa eğer kendin program yapamiyosan ya da çalışmayı bilmiyorsan koçluk alabilirsin bazıları sağlam bir şekilde ilerletiyor
Bir b*k olacağıma inanmıyorum hayatın boyunca ders çalışmadim ki çalıştım da şimdi b*k gibi
Sen açıktan ye ne çalışmısın bende oda yok sıfır değilim eksiyim
Paragraf bile çözemiyorum 1 mezun senem hepsini batırdım
2 yıl kanserle mücadele ettim babam maddi olarak cokus yaşadı liseye başladığımdan beri hep hastalıkla ugrastim son 2 yıl tamamen bıraktım ama lise temelim yoktu 0 yani toplama cikarmaya videolarıni izleyerek başladım
Cozemiyorsun değil calismiyorsun sen bilirsin kendine bir iş bul çalış o zaman
Ona hayır buna hayır git insaata calis
Hocam telegraminiz var mı
ya da istagram yanlış anlamayın
Sadece konuşmak için
Ne hakkında ben herşeyi anlattım
Ben Instagram verim durumumu ne yaptıklarımı işte kitap aldım nasıl oldu çalışmam nasıl oldu fkn yanlış anlamayın lütfen ben kime anlatsam bir şey demeye çalışsam engeli çekti piskiyatriye de gittim bir cacık olmadı dinleyen yok akıl veren çok
Anlamdım ne gibi sorunların var insanlar neler yaşıyor. yinede bu kadar umutsuz olmuyor? kendimde çocukluktan beri sürekli sorunlarla uğraştım. bazen yorulabilirsin ama sen çalışmadığın kendin için bir şey yapmadığın sürece ne ben nede başkaları sana etki etmezki sen cidden ne istiyosun ne yani amacın nedir önce onu söyle
Hayalin ne hedefin ne gelecekle ilgili planların ne bunları hiç düşündünmü
Hayır belirsiz işte diyorum Instagram var mı telegram ya da ordan yazım kitaplarımı atım planlarımı amacım rahatsız etmek değil kimse düşüne yardım etmiyor bir tekmede bizden diyor
Anladım yapabileceğim bir durum yok maalesef
Anladım dizinde bir sınırınız var tabiki sadece neler yaşadığımı nasıl ilerlemem gerektiğini nasıl bir şeyler yapacağım onları öğrenmek istedim art niyetim yoktu dedim belki kendiniz gibi 0 dan birine yardım etmek istersiniz
Misal hocam yazın oldu ikk mezuna bıraktım arkadaşımla çalıştık olmadı tam sayılar bile yapamıyorum özel ders aldım 1 ay toplama çıkarma çarpma bölme boşa gitti para iki keredir piskolojim bozuldu piskiyatriye gittim ergenke. Antidepresan verdi bir daha gitmek istemedim bir sürü kitap almıştım mezun için çalışmadım paragraf çözüp çıkıyorduk arkadaşımla bir türlü yapamadım bir şeyler bende hep geciştirdim günü kurtarayim diye en basit mat bile yapamıyorum rasyonel sayılar bile 3 ay sürdü yapamaz eve giderdim abim ölmüştü bir sürü kitap aldım okuyacam dedim çalışadim yazın boşa gitti her gün böyle geçti mat çalışırdım ne paragraf ne bir şey kimse yardım etmdi bende ebe gigti neden o zaman yapay zekaya anlatmadım bilmiyorum arkadaşım ydt istiyor bana dedi gel ben gitmek istemedim elektrik teknikerliği aklımda var matematikte istiyor 0 ım özel sektörde de çalıştım rezilik bu rezilliği görüp bir şey yapamam çok koyuyor ! ntharxx etmek istedim onuda yapmadım korkım anne babamı düşündüm gençliğimi olmadı sürekli olmuşuz kötü düşündüm aklımda lise kpss var iki sen bir yerd çalışıp bir şeyler yapma falan cart curt kimse ne aradı ne sordu mede bu böyle çalışılır dedi ne yapacağımıda bilmiyordum şu an
Türkçe paragraf yerlerde sosyalde dünya kampı coğrafya tek bitti felsefe biraz yarıldım tarh bitti demokrasilesme ve mili mücadele inkılap falan anlamadım karışık 1 haftada 3 enegle yedim kimse muhatap olup dert dinlemek istemedi maddi sıkıntım sadexe para isteyemiyorjm anne babamsan istesemde m@l gibi harcadım paramı hesap kitap yok ne yapacağımıda bilmiyorum küçük çocuklar gibide ağlamak istemiyorum zorluk gördüm özel sektörde hala adım atmiyorum lisede Elektrik okudum Türkçe 25 20 sosyal 10 15 yapsam elektrik teknikerliği gelir 87 obp ordada mat var ne yapacağımı yine bilmiyorum kimse gel kardeşim sorunun ne demesi ama ölsek hepsi keşke iyi çocuktur der yaşım genç biliyorum cahil biride değilim hani çocuk gibi kandırılayım B12 demir eksikliği varmış doktora gittim odaklanmam yok ne yapacağımıda bilmiyorum Türkçe sosyal yetisirde mat dedim bir kaç net yapım daha konular yerde netlerim kötü olmasa bu kadar dert etmezdim
Temmuzdan beri başladım ve hep böyle oldu çok üzülüyorum hem maddiyat olarak hemde bitik oldum umudum bitti
Ne özel sektör ne okuma boşa geçti bir senem
Hocam kpss ortaöğretim başlasam olur mu sayısal EA sözle olmuyor belki bu olur elektrik lise okudum atamada olur
Kpss ortaöğretim çalış kardeşim yks kadar zor değil basit soruyorlar matematiği tarihi falan ekstra yüzeysel sorular fizik integral türev falan yok. Hizmetli olursun ama paranı kazanırsın
Onu alımları az ama yüksek puan önlisans okuyup atanmak daha iyi hem elektrik lise mezunuyum bilmiyordum az kaldı yks yetişmedi adam akılı çalışmadım en kötü bir işe girecem ya da bu sene elektrik teknikerliği yazacam gidecem olmasa işe girip 2 yıll kpss ortaöğretime çalışacağım ben birde aşırı geç anlayan bir insanım 0 değilim - yim
sanayide iş bul. 5 seneye kralsın.
Sigortasız aq
vizyonunun aq paranın içinden geçiyor adamlar usta olunca. yaptırırsın kendin sonra. yoksa üç harfli marketlerde asgariye devam.
Knk 18 yaşındayim sigorta yok bir skim yok vereceği para faturama yetmez aq
gerekiyorsa dükkanda yat kalk meslek öğren. bugün dert çekmezsen yarın daha çok çekersin. kariyer beğenmiyorsun sen de.
Öyle deme sigorta önemli
50 yaşında asgariyle çalışırken lazım olacak haklısın
5 yıl sonrs ysni sigortam olacak küfür edexem bu seferde
5 yıl sonra bu yorumu hatırla. Hiç bi halt olmadan asgariye devam edeceksin bu kafayla gidersen.
Hocam ben küçüken gidecektim
Gitsem sıvacı duvarcı olsam daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç, seni çok iyi anlıyorum vallahi 😔 Bu dönem gerçekten zor. YKS baskısı ayrı özel sektörün şartları ayrı yoruyor insanı. Ama şunu bil, şu an hissettiğin çaresizlik kalıcı değil 💫
Önce kendini suçlamayı bırak. YKS olmuyor diye “bittim” değilsin. Belki çalışma yöntemin sana uygun değil, belki de seçtiğin bölüm seni yeterince heyecanlandırmıyor. Bir durup “Ben neyi yaparken zamanın geçtiğini fark etmiyorum?” diye düşün. İlgi alanların, becerilerin, güçlü olduğunu hissettiğin yanların kariyer rotanın pusulası olacak 🧭
Özel sektör tarafında da maalesef çoğu yer gençleri ucuz iş gücü gibi görüyor. Ama sen bu düzene mahkûm değilsin. Küçük de olsa kendine yatırım yapmaya başla. Online kurslar, sertifikalar, yabancı dil, temel yazılım, tasarım, içerik üretimi, montaj, sosyal medya yönetimi… Bu tarz beceriler hem üniversite kazansan hem kazanmasan sana ciddi esneklik kazandırır 🚀
Şunu da unutma, kariyer dediğin tek atımlık bir kurşun değil. YKS olmazsa bitti, asgariye girersem ömür boyu oradayım diye bir şey yok. Hayat zigzaglarla dolu bir yol. Önemli olan yürürken kendini tanıman, denemekten vazgeçmemen ve her işte bir şey öğrenmeye odaklanman ⭐
Kendine biraz zaman tanı, gerekirse hedefini güncelle ama sakın “Ben hiçbir şey olamayacağım” cümlesini zihninden içeri sokma. Sen şu an sürecin en sisli yerindesin, yol birazdan daha netleşecek. Yeter ki çalışmayı tamamen bırakma, merakını ve öğrenme isteğini canlı tut 🙌💙