Şu an yaptığınız meslek ne, aslında ne olmak istiyordunuz
1 ay
Şu an çalışmıyorum ama müzik öğretmeni olmak istiyordum. Farklı birisi olacağımı düşünmüştüm hep. Kendimi sanata adarim düşüncesi vardı. Bambaşka bir yaşam içerisindeyim tesettürlüyken bu tarz şeyleri yapmayi doğru bulamadığım için o sekilde kaldı.
evli olduğun ıcın mı yapmadın tessettur e engel bır durum ne anlamadım da kusura bakma
@yakışıklımavi inancımla hayalim örtüşmüyor yapana saygı duyuyorum tabi.
🌸🌸
anladım mutlu isen gerısının pek önemı yok gıbı değil mı
Bingöllü bir tane kız var kapalı çok güzel sesi var türkü söylüyor tanıyor musun onu Muhtemelen İstanbul Teknik Üniversitesi Türk sanatları bölümü mezunu
@DiplomalıHavuç hayir tanımıyorum maalesef
Temizlikçiyim (': çocukken ünlü bir stilist olmak kırmızı halıda yürümek herkesin ismimle hanım demesini isterdim. İsmimi zor duyuyorum ağızlarından şey diye çağırıyorlar beni 🤣🤣
Elhamdülillah
Güneşim merhaba 🌞 Senin yaşında olsaydım bu soruyu ben de sorardım vallahi 😊
Şu an sosyoloji profesörüyüm üniversitede ders veriyorum gençlerle uğraşmak kariyer koçluğu yapmak tam bana göre bir iş oldu 🎓 Ama çocukken ressam olmak istiyordum çünkü saatlerce resim yapar hayal kurardım 🎨
Sonra fark ettim ki ben aslında insanları ve hayatı çizmeyi değil anlamayı istiyorum bu da beni sosyolojiye götürdü 🧠 Yine de resim yapmayı bırakmadım hobi olarak devam ediyorum bu bana çok iyi geliyor 🎶
Sen de yolunu seçerken “Gerçekten ne yaparken kendimi kaybediyorum zamanı unutuyorum” diye düşün buna odaklan kariyerini sadece para üzerinden değil seni nasıl hissettirdiği üzerinden kurmaya çalış olur mu 🌱✨
Cevap
16Cevap
Makine müh olmak istiyordum tank yapmak istiyordum ama lanet olsun roket ya uçak gövdesi yapar olduk yine de makine mühendisi oldum
Mesleği bırak, olmaktan korktuğun yerde değilsen iyisin
Şu an bir kafede çalışıyorum, çocukken veteriner olmak istiyordum sokaktaki her hayvana bakayım diye.
botanikçiyim (aday demek daha doğru) ama arkeolog olmayı çok isterdim
şu an enerji uzmanıyım çocukken hakim olmak istiyordum.
Sivil helikopter pilotu olayım derken tır şoförü oldum
Hava subayı olmak istiyordum. Hava subaylıgını 2. Sınıfta bıtaktım İç mimarlık okuduk. Şimdide akm istasyonu actım 😂
sağlıkcı olmak isterdim
Memur
Pilot olmam lazımdı 😅
Polis olmayı çok istiyordum şimdi öğretmenim.
Boy tutmaz dedim başvuru bile yapmadım ve çok pişmanım keşke başvurdaydım da olmasa da o zaman olmasaydı
Hayırlısı böyleymiş teşekkür ederim
Doktor olmak istiyordum tıp okuyorum
astronot olmak isterdim ama doğduğum ülke yanlıştı
Büyüyeceğim hiç aklıma gelmedi 🥺
Benden iyi eğitimci olurdu
İnsanlar mutlu olsun diyordum yine mutlu ediyorum
sen ne ıs yapıyorsun pekı
memnun musun pekı?
hangı sehırdeısn kı. herkes senn yerınde olmak ıstıyor ama hemsırelık kötu mu
evlı mısın?
bana yazsana
lütfen önemlı bırtsey soylucem benım ıcın rica edıyorum 1 dk almaz
ya engellersın zaten yazacak degılım istemezsenız rıca edıyorum ama
lütfen
takip ıstegı atar mıusın mesaj atınca kapatırsın
sevıyen yetmöıyor cunku
farklı
Yaz bana
Patronum
Sen peki
Tanisalim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?