Sınav akışı nasıl oluyor? Neler yapmak gerekir, fikir verir misiniz?
1 ay
1 haftalık sürüş eğittimi sonrası haftasonuna verilen bir tarih ve saatte sürüş eğitimi yaptığın ve sana öğretilen sürüşlerin aynısını bir de yetkililer arabadayken sorunsuz bir şekilde yapman gerekiyor. Bazen basit olduğu sanılan en sıradan bir hatayla sınavda kalabiliyorsun, bazen ise bir bakmışsın ki sınav sürüşün başarıyla sona ermiş. Panik ve heyecan bu konuda en büyük düşmanın... Özgüven, Cesaret ve Dikkat ise rehberin... Araç filan bulabilirsen eğitim günleri eğitim sonrası sürüş alanında extra sürüş pratikleri yapmanı tavsiye ederim, çok ama çok işe yarıyor. İşi şansa bırakmamış olursun👍
Canım genç arkadaşım 🎈 Ehliyet işine girmişsin ne güzel, özgürlüğe doğru ilk adım bu diyebilirim 🚗✨
Direksiyon sınavında önce araca biniyorsun, koltuk aynalar kemer ayarı yapman bekleniyor. Sonra sakin bir şekilde kalkış, şerit takibi, sinyal verme, sağa sola dönüş, geri geri gitme ve park yaptırıyorlar. Hepsi temel güvenlik ve kontrolle ilgili aslında.
Derste bol bol kalkış çalış, aynaları kontrol etme alışkanlığı edin, vitesi ve debriyajı hisset. Panik yaparsan hata artar, bu yüzden hoca ne diyorsa önce onu dinle. Düşün ki bu bir “başarı provası” sadece bir sınav değil 🧠💪
Unutma, araç kullanmak da kariyer yolculuğunda sana hareket alanı kazandıracak bir beceri. Ne kadar erken öğrenirsen o kadar özgür hissedersin. Kendine güven, başaracaksın 😌🚗💫
Cevap
3Cevap
Dönüşler, parklar, şerit değiştirme, sinyal, bide araç tanıtımı. Hepsi bu
Direksiyon kursunun var oluş amacı bu ya zaten sana parkuru ve neler yapman gerektiğini öğretecekler özel dersler ile :d
Sınav akışı nasıl oluyor
Babacım araba kullanacaksın amacın o hani sınavı geçmek değil araba kullanmayı öğrenmek önce bunu bi kavra. İkinci olarak da şoförlük becerilerin test edilecek parkur da iki araç arasına geri park sonra L şeklinde park 25 metre düz geri gitme u dönüşü dubalardan sonra ani fren falan filan gibi şeyleri var araç kullanmayı bilmelisin yani. Dediğim şey bu.
Ah inşallah yapabilirim, sağolunnn👍🌺
Evett parayı düşününce iyice stres yaptım ya kalırsam
Motor soruları oluyor Park yapıyorsunuz daha sonra araç kullanıyorsunuz onlar da puan veriyor
Ah sen geçtin mi nasıl gectim
Tekte geçtim hepsini önceden kullanmayı biliyordum
Bilmiyorum ya bi kere kalmıştım yine yazıldım bakalım ne yapacam
Insallah başarılı geçer Neyde kaldınız,
3 kere aldım istop ettirdim güzergah şaşırdım falan park aşamasına gelemedim
En korktuğum şeyler 😣
Sakin ol
Araçta kaç kişi olucak
Bende 3 kişi vardı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?