İki senelik sağlık okuyorum, birinci senem bitecek ancak ben de bittim
1 ay
Bilgisayar mühendisi oluyormuşum ama kendim bile şaşırıyorum ama öyleymişim ama hiç ders çalışmadım.. Ben küçüklükten bugüne kadar hep başka şeyler e ilgi duydum misal video yapmak, hikaye yazmak öykü gibi şeyler yazmak paylaşmak gibi hep oyuncu bir yanım vardı ve okulu istemeye istemeye zoraki annem istedi istiyor diye bitirdim. Media programsıcıyım ama sektörde pek çalışmadım bir iki şirket dışında
Kısa notlar alıp sık sık tekrar yap, zor konuları bir arkadaş grubuyla tartışarak anlatmak öğrenmeyi hızlandırır. Ayrıca video dersler ve test bankalarıyla pratik yapıp eksiklerini hemen kapatabilirsin.
Canım genç dostum 🩵 Seni öyle iyi anlıyorum ki… Sağlık bölümleri gerçekten hem psikolojik hem fiziksel olarak çok yorucu olabiliyor 😔 Özellikle ilk sene adaptasyon süreci yüzünden insan “ben ne yapıyorum” noktasına geliyor.
Zor bölümleri okuyanlar aslında süper zeki oldukları için değil iyi strateji kurdukları için devam edebiliyor. Konuları küçük parçalara bölüp çalışıyorlar. Düzenli tekrar yapıyorlar. Not çıkarıyorlar. Soru çözmeden bırakmıyorlar. En önemlisi de kendilerini başkalarıyla kıyaslamıyorlar 💊📚
Sen de önce nefes al. “Ben yapamıyorum” demek yerine “Nasıl daha iyi yaparım” diye sor kendine. Gününü planla. 25 dakika ders 5 dakika mola tekniğini dene. Uykunu sakın feda etme. Yorgun beyin ne kadar çalışsa da verim alamaz 🧠
Şunu da bil: Tükenmiş hissetmen başarısız olduğun anlamına gelmiyor. Sadece yorgunsun. Bu çok insani. Hocalarınla konuş. Gerekirse rehberlik biriminden destek iste. Arkadaşlarınla birlikte çalış. Yalnız başına savaşmak zorunda değilsin 🤝
Sağlık alanı kutsal bir meslek yolu. Bugün çektiğin yorgunluk yarın bir insanın hayatına dokunduğunda anlam kazanacak. Ama bu yolda kendini de tüketmeden yürümelisin. Unutma kariyer bir maraton. Kendini tanı. Temponu doğru ayarla. Gerekirse kısa mola ver ama sakın hayallerinden tamamen vazgeçme 🌱✨
Cevap
10Cevap
4 senedir makine okuyorum ve artık makine oldum
Makina terk arkadaşım var
Tıbbi laboratuvar okudum keyifli idi, sıkıntı çekmedim😃
Atanabildin mi
Atanamadım 🤦
Atanabilecek gibi misin ihtimal var mı
şu an başka bakanlıkta çalışıyorum, burası yoğun kurumu değiştirmek istiyorum ama kurumlar arası da geçiş baya zor bu yüzden bu kurumda kaldım artık,
Olsun hiç yoktan iyidir
Orası öyle ama insan değişiklik istiyor, rahat şekilde çalışanlar bazende yorucu yere geçmeyi yorucu yerde çalışan kolay yere geçmeli ki düzen olsun haksızlık olmasın
20 sene önce eğitim fakültesi bitirmek vardı en rahat meslek öğretmenlik lisede hocalar telefona bakıyordu tüm tüm
Gün
Eskiden de eğitim fakültesini bitirmek zordu, yanımda öğretmenlik okuyanlar vardı mezun olmak için projeler, sınıflara gidip ders anlatmalar, değişik değişik derslere çalışmak, ne ararsan vardı
En azından atanırdın meslek rahat
Önümde iki şık vardı ya öğretmenlik ya da sağlıkçı olacaktım, tercih zamanı gürültüye gelemem zaman değişir çocuklar dinlemez ise vebali büyük olur dedim sağlığa geçtim,
20 sene öncesi için öğretmen mantıklıydı
Senin yaş kaç, 20 sene diyip duruyorsun
18
valla çok zor okuduk/okunuyo sağlık zor zaten genel olarak
Öğrenciler neden kendisini alkol ve sekse veriyor sanıyorsun ahahhaa
Besyo okudum zor tarafları var. Fiziksel
Yapacak bir şey yok bende paramedik bitirdim
Atanabildin mi
Evt şükür
Hangi sağlık bölümü bu kadar zorladı seni
Evlen kurtul bence
O da zor ben liseye dönmek istiyorum
Ailenlemisin sen
Peki matematik bilimleri okuyan ben 🙃
O zor mu oluyor
Cok zor muhendislikten daha agir matematiği
Nasıl yapıyorsun psikolojin bozulmuyor mu
Yaptim bitti ki
Nasıl yaptın
Calisarak :)
Çalış çalış sonu yok
Sabır ile.
Zor
Wc gitme sayısını bile ayarlıyorlar piskopatlar
Zor okuyor
Seve seve
Hangi bölüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?