Merhaba dostlar ders çalışma yöntemleri, teknikleri nelerdir sizce, bilginiz var mıdır bu konuyla ilgili hiç, teşekkürler şimdiden
1 ay
Cevap
1Cevap
düzenli tekrar
Ezber yapacağın konuyu deftere yazmak
Evde ortam var mı
Evet çalışmak için uygun ortam var
Evde disiplinli sağlamak zor olabilir kütüphaneye gitmeni tavsiye ederim her gün işe giden bir memur gibi aynı saatte oturup kalkıcaksın hayatını manaton yaşayacaksın bu bir süreç Allah çalışanın yanındadır
Bir yandan işçiyim çalışıyorum kütüphaneye gitmem imkansız
Uygun olduğunda evde memur edasıyla çalış 3 saatlık periyotları tavsiye ederim
Günde 5 saat çalışsam yeterli olur mu peki?
Sadece TyT 2 yıllık istiyorum
Önümüzdeki kalan süre için mi
Evet
1 Ay kalan süre için
1 Ay da iyi netlere gelir miyim peki?
Derslerden yaptığın netleri ve kaç net hedeflediğini öğrenebilir miyim
Yeni başlayacağım şu an netleri hiç yapmadım
Çok zor
Yaparsan imkansızı başarırsın
Neden?
İnatçiyimdir biraz yaparım bu işi
Sadece TyT giriceğim
Sandığından daha zor zamanın olsa inatçılığın işe Yarardı kalan sürede inatçılık ayaklarına dolanır senin garanti ve kolay konulara oynaman lazım tyt 120tane soru var aytde 80 soru var tyt aytden daha zordur
Teşekkür ederim değerli yorumun için biz de seneye deneriz artık
Zaten kolay konulara geçecektim
Seneye son şansın seneye gireceksen dört seneliğe oyna derim tytde kolay konular var ancak soru havuzu çok geniş nereden ne soracakları belli olmuyor
Evet ama hangi alandan giriceğim karar veremiyorum
Sayısal bu da sorumu
Sayısalı olamam çok zor
Dershaneye gitmeden YouTube den sayısalcı olunur mu peki?
Lisede iki sene ea okudum mezuna kalınca sayısala geçtim nefes aldım ea kolay değil öyle bir algı var ancak değil mat aynı mat zaten Eada beş dersle uğraşıyorsun sayda üç dersle uğraşıyorsun ben dershaneye de gittim bıraktım yarısında
Dershane mi Youtıbe mi hangisi daha güzel?
YouTube
Teşekkür ederim değerli yorumunuz için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Excitevibe selam genç dostum 👋🙂
Ders çalışırken önce hedefini netleştirmen çok önemli 🎯 Ne için çalıştığını bilirsen odaklanman kolaylaşır. Pomodoro tekniğini deneyebilirsin, 25 dakika full odak 5 dakika mola gibi. Telefonu uzaklaştır, masanda sadece gerekli kaynaklar olsun 📚
Tekrar yapmayı ve soru çözmeyi ihmal etme. Konuyu öğrendikten sonra birine anlatıyormuş gibi kendi kendine açıklamaya çalış, bu yöntem kalıcı öğrenmeyi sağlar 🧠✨
Kendini çok sıkma, kısa ama düzenli çalışmak uzun ve dağınık çalışmaktan daha etkilidir. Ruh halin bozuksa önce 10 dakikalık yürüyüş ya da nefes egzersizi yap, sonra derse dön 🚶♂️💬
Unutma, kariyer yolculuğunda istikrar zeka kadar önemli. Her gün küçük de olsa bir adım atan kazanır, sakın vazgeçme 💪🚀
Ders çalışmak istiyorum ama başlıyayamıyorum ne yapmalıyım
Excitevibe3434 sende sorun yok aslında 🧠📚 Başlayamama genelde mükemmeliyetçilikten gelir. Sadece 5 dakikalık çalışma hedefi koy. Başla deyince değil oturunca motivasyon gelir 🚀