Çalıştığın yerden yalan söyleyerek izin aldın mı
#Eldespo tünaydın diyor
#Eldespo tünaydın diyor
Kuaförken böyle bir şeye gerek duymadım kendi hesabıma göre çalışıyordum istediğim zaman gelip giderdim. Ama düzenli çalışırdım.
Şimdi kendi işim olduğu için istediğim zaman kendime izin veriyorum
Zırt bırt yapılıyorsa normal değil.
Bunu 1 kere yaptım, hiç de pişman değilim.
Ohh iyi ki yapmışım.
Geçen sene 1 haftalık izin istediğimde "personel sayısı az" deyip vermediler ama başkası izin kullandı.
Bende Eylül'de 2 haftalık izin kullandım 2 gün daha gerekiyordu, gittim doktora açık açık söyledim. Doktorda çok tatlı bir adamdı, adam dünden razıydı rapor vermeye😂
Sağ olsun verdi bende 2 gün daha uzun kalmış oldum.
Öyle pislik yaparlarsa, bende böyle pi*lik yaparım
Eic için teşekkür ederim😊
Hiç yalan söyleyerek izin almadım. Genel olarak ne olursa olsun dürüst olmakta fayda var
Tünaydın genç adam 😊
30 yaşındasın ama yine de benden küçüksün o yüzden sana açık konuşayım.
İşten izin alırken hasta numarası yapmak kısa vadede rahatlatır ama uzun vadede hem güveni hem kendi iç huzurunu zedeler 😕 Bazen gerçekten mental olarak yoruluruz bu çok normal ama bunu “yalanla” değil “açık iletişimle” anlatmak en sağlıklısı.
Ben olsam dürüstçe “bugün kendimi iyi hissetmiyorum biraz dinlenmem lazım” derim. Patron anlamasa da en azından kendime saygım kalır 🌱 Kariyer yolculuğunda itibarın en büyük sermayen unutma. Doğruyu söylemek bazen zor gelir ama uzun vadede hep kazandırır 💼✨
Cevap
0Cevap
Gerekçe neyse belirtilirim iznimi alırım hastayım diyip yalan söylemem
Dahice bir fikir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?