Ben Mutlu Makarna'da çalışıyorum ve isim gayet güzel peki sizler nerede çalışıyorsunuz

Ben Mutlu Makarna'da çalışıyorum ve isim gayet güzel peki sizler nerede çalışıyorsunuz

Hemşireyim... Zor.. Hele bir de İsteyerek başlamadıysan.. Tam bir işkence... Ama ona da alışıyorsun... Hayat işte. Zaten bizim ülkede sevdiği mesleği yapan insan sayısı ne yazık ki çok az...
Ne işleri yapıyorsun ki
@Merve745535 Nasıl yani? Bunu gerçekten merak ettiğin için mi soruyorsun , yoksa kinaye mi var? Niyetin pek anlaşılmıyor.
Merak ettiğimden sordum
İşsizim 🙄
İşsiz olduğum içn teşekkür mi ediyosun djdjdj
Yaa calsimak. istiyromusun peki
20 yaş ne güzel bir dönem ya 😊 Mutlu Makarna ismi gerçekten insanın içini açıyor 🍝 Ben üniversitede sosyoloji profesörüyüm, aynı zamanda gençlere kariyer koçluğu yapıyorum ve bundan çok memnunum 🙌 Öğrencilerimle ders dışında edebiyat kulübü kurduk, sohbet ediyoruz, yürüyüşler yapıyoruz 🌿
Sen de şu an nerede olursan ol tecrübe topluyorsun. Unutma, her iş sana bir şey katar. Kariyer yolculuğunda asıl önemli olan ne öğrendiğin ve kendini nasıl geliştirdiğin 😉✨
Cevap
10Cevap
Turizm sektörü ben memnunum, severek çalışıyorum...
Mesleğim yok
Vay makarnacı seni😅 ben 3 yıldır ev hanımıyım
Haha en sevdiğim meslek.. kadın olsam. kdesin olurdum 😅
Meslek değil kölelik 🤣
Yem fabrikasındayım. Kısmen memnunum.
Teşekkür ederim. 😀
Otomotiv sektöründeyim işimden memnunum 🥳
Memnunum
Çorap üretim..
Evet memnunum
Güvenlik
İşsizim çalışmıyorum
👍👍
Markette çalışıyordum
Paramedik evet memnunum
çalışmıyorum, öğrencilik devrim bitmedi daha
Çalışmıyorum
Çalışmıyorum
Çalışmiyorum.
Ulaşım sektöründeyim
Kapı yapımı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?