Merhaba ben 24 yaşındayım 5 yıllık lisans mezunuyum. Ayrıyeten aşçılık, bilgisayar ve güvenlik sertifikam da var. Üniversiteden de geçen sene mezun oldum. Mezun olduktan sonra çok boşluğa düştüm. Şu an aktif olarak bir işte çalışmıyorum. Ailem KPSS çalış diyor, ben de atamalardaki yüksek puanları görünce biraz dersleri boşladım. İşe girmek istiyorum, kargo firması, markette veya güvenlik kartım gelirse güvenlik işi yapmak istiyorum ama yaşadığım yer küçük bir ilçe. Kargo, market veya güvenlik olarak firmalara başvurup çalışmak istesem beni alma olasılıkları nedir? Bu konuda hiç tecrübem yok çünkü, kargoda bilgisayar başında çalışanlar var mı, yüz yüze mi başvuru yapmam gerekiyor, nasıl oluyor, alma olasılıkları nedir?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer