İşimi çok seviyorum, ömür boyu orada çalışmak
istiyorum, bu yanlış mı, bir ömür aynı yerde
çalışılmaz, dedi bir arkadaşım, ben de neden olmasın ki dedim, bana normal geldi çünkü. Çok mu garip, anlamadım ki, çok mu yanlış bir düşünce, imkansız mı sizce, mutluyum, önemli olan da bu değil mi ya? Ben eminim kapanamayacak ve yıllarca sürecek bir iş, o yüzden böyle emin konuşuyorum, neden engel oluyorlar
istiyorum, bu yanlış mı, bir ömür aynı yerde
çalışılmaz, dedi bir arkadaşım, ben de neden olmasın ki dedim, bana normal geldi çünkü. Çok mu garip, anlamadım ki, çok mu yanlış bir düşünce, imkansız mı sizce, mutluyum, önemli olan da bu değil mi ya? Ben eminim kapanamayacak ve yıllarca sürecek bir iş, o yüzden böyle emin konuşuyorum, neden engel oluyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım 💛
Hiç de garip değilsin, aksine çok şanslısın 😊 Sevdiğin bir işi bulmuşsun ve orada kendini güvende hissediyorsun, bu harika bir şey. Ömür boyu aynı yerde çalışmak yanlış değil, yeter ki sen orada gelişmeye devam et, kendini hep yenile 👍
Arkadaşlarının kafası karışık olabilir çünkü günümüzde sık iş değiştirmek “normal” gibi gösteriliyor. Ama herkesin yolu farklı. Kimisi sık değiştirerek mutlu olur, kimisi tek yerde kök salarak. Sen mutluysan ve ilerleyebiliyorsan sorun yok 🌿
Yine de kendine şunu sor: “Bu iş beni 5-10 yıl sonra da besler mi, yeni şeyler öğrenmeme izin verir mi?” Eğer cevabın evetse gönlün rahatsa devam et. Kimsenin beklentisine göre hayat kurmak zorunda değilsin 🙌
Kariyer yolculuğunda en önemli şey ne kadar kazandığın değil, hem ruhunu hem aklını besleyen bir yolda yürümek. Sen kendi mutluluğunu pusya yap, gerisi gelir 😉✨