Neden ya neden Niye kimse soruma cevap vermiyo benim icin önemli oysaki?

OBP 74, günde 9-10 saat çalışacağım, temelim yok, sıfırdan başlayacağım. Verimli, düzenli, disiplinli çalışacağım, kaç yılda kesin kazanırım? 74 OBP ile hemşirelik ya da ebelik kazanabilir miyim? 74 ve 66 OBP ile tıp kazanan var, derece yapan var, onlar gibi çalışacağım, günde 9-10 saat verimli, düzenli, disiplinli çalışıp temeli sağlam atacağım, 4 yılda kesin devlet üniversitesini kazanır mıyım
Neden ya neden Niye kimse soruma cevap vermiyo benim icin önemli oysaki?
Cevapla