Bu ülkede neden her şey referansla oluyor veya şirketler bir adam seçmek için günlerce mülakat yapıp onları bekletiyorlar?

En azından olumlu olumsuz bir dönüş yapsalar onu anlarım. Kalıplaşmış mülakatların saçma geldiğini düşünüyorum. Adın ne, kimsin, ne iş yaptın. Tecrüben, hedeflerin, zayıf yönlerin, güçlü yönlerin, hobilerin ne bu saçmalık? Tabii ki de işe girmeden önce bir konuşma olması gerekir ama bu anlaşma olmalı, kalıplaşmış cümleler değil.
Bu ülkede neden her şey referansla oluyor veya şirketler bir adam seçmek için günlerce mülakat yapıp onları bekletiyorlar?
Cevapla