Siz ne önerirsniz kafam çok karışık amaçsız hissediyorum?

Sayısalda güzel ne meslek var, onu açık mesela. Ben adli bilim çok istiyorum ama puanları 100 bin falan, daha düşük sıralama hedef koyabilir miyim diye düşünüyorum. Veterinerde hayvanların ölmesine dayanamam. Aslında fizik çok severim, en sevdiğim bölüm denilebilir ama üni fiziği korkutuyor. Kimya da çok ilgi çekici, moleküler biyoloji de ama ne desem işsiz kalırsın deniliyor. Yazılımda yeteneğim olduğunu söylerler ama bilgisayar işi de hiç benlik değil
Siz ne önerirsniz kafam çok karışık amaçsız hissediyorum?
Cevapla