İş bulamıyorum, defalarca başvurdum yine de iş yok, ne yapmam lazım?

Abi iş yok ya. Kafayı yiyeceğim. Bir kere daha yazmıştım buraya, hâlâ iş bulamadım. Bir sürü yere başvuru yaptım ama yok. Doğduğun yer kadar oturduğun yer de kaderin galiba
Güncellemeler
1 ay
Tıbbı sekreterlik okuyorum 2. Sınıf olcam işte
İş bulamıyorum, defalarca başvurdum yine de iş yok, ne yapmam lazım?
Cevapla