Ilk iş günümde sebepsiz yere herkesin içinde azarlanmak normal mi, ne yapmalıyım?

İlk defa çalışıyorum hani bilmiyorum, çekingenim bir de geleli 4 saat olmamış mıdır, gelir gelmez bana bağırdı hani bir şey de yapmadım, ne diyorlarsa o yanına çağırıyor, kız sanki 10 saniyedir tanışıyoruz hakkı var herkesin içinde rencide etmeye beni?

Ilk iş günümde sebepsiz yere herkesin içinde azarlanmak normal mi, ne yapmalıyım?
Cevapla