Iş aramayı bıraktım mühendislikte nasil iş bulabiliyorsunuz?

Ben AR-GE’ciyim, 3 senedir iş arıyorum ama bulamadım her yere başvurdum. Torpilim yok, vasat okul mezunuyum. Master yapmıştım ama yok. 27 yaşından sonra 2 sene çalış yükseleceksin masallarına tokum, bana çabuk para lazım vaat değil.

Millet evlendi, kaldım tek başıma.

Iş aramayı bıraktım mühendislikte nasil iş bulabiliyorsunuz?
Cevapla