Ortamı nasıl, yaş aralığı kaç? Ve işleri zor mudur? Bir kız için memurluk iyi bir tercih mi?
2 ay
Ortamı nasıl, yaş aralığı kaç? Ve işleri zor mudur? Bir kız için memurluk iyi bir tercih mi?
Bulunduğun müdürlüğe göre değişir belediye insanla uğraşılan bir kurum o sebeple bazı pozisyonlar çok yorucu ama güzel içerlerde bir yer olursa tadından yenmez plaza kadar donanım olmasa da rahatlık olur.
Canım merhaba 😊
Belediyede memurluk bir kız için gayet mantıklı bir tercih olabilir 👍
Genelde ortam sakin olur yaş aralığı 30 üstü daha fazladır ama gençler de var. İşin zorluğu çalışacağın birime göre değişir. Halkla iç içe olan birimlerde bazen stres olabiliyor ama çok ağır fiziki bir iş değil. Düzenli maaş olması terfi imkânı ve özellikle kadınlar için çalışma saatlerinin net olması büyük rahatlık sağlar 👩💼
Eğer istikrarlı gelir istiyorsan fazla risk sevmiyorsan ve masa başı iş sana uygunsa belediye memurluğu seni mutlu edebilir. Ama kendini sadece memurlukla sınırlama mutlaka dil öğren bilgisayar programları geliştir ve ilerde yükselmeyi hedefle. Kariyer yolculuğunda güvende olmak güzel ama her zaman ilerlemeyi de aklında tut 🌱✨
Cevap
3Cevap
Bence ortamı iyi değildir belediyelere hep adamı olan giriyor
Harika bişeydir bence hafta sonu tatil
Evet tatil de zordur illaki
Valla şu an oldğuma bin pişmanım önermem
Neden?
Operasyonlarda herkesi götürüyorlar imzam falan yok yine korkuyorum bi kaç yakın yerde imzası olmayan adamları bile aldılar kendini anlatman aylar sürüyor
Derken nasıl yani?
Ya ben belediyede çalşyem faeklı belediyeler de şahit oldğm yaşananlar biraz etkiledi bni eğer düşünüyorsanız illa anlatrm detaylı👍
Olur
Kolay
Çalışıyor musunuz?
Eski kız arkadaşım çalışıyordu
Ne kadar zaman çalıştı biliyor musunuz? Girilir mi sizce?
Memur isen evet
Sözleşmeli de olabilir
4 yıl çalıştı yani bölümüne göre rahat yerler var , emlak servisi hariç
Hmm anladım teşekkür ederim
Rica ederim
Hangi şehir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?