İş yerinde haksız yere başka bölüme kaydırıldım, siz olsanız ne yapardınız?

Hayatımda böyle saçmalık görmedim neymiş yüzüm gülmemiş müşteri hoş geldin dememişim diye benim yerime bir başkası koyarak beni de arka plan atarak farklı bölüme verdiler insanın bu kadar zoruna gider şimdi o yeni gelen çocuk bana arada laf vuruyor çıkmayayım diye insan harcamak bu kadar mı kolay ben de en zor dönemlerinde yoğunluk istifa çekip ihbar çekip çıkacağım çok kinlendim

İş yerinde haksız yere başka bölüme kaydırıldım, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla