Hayatımda böyle saçmalık görmedim neymiş yüzüm gülmemiş müşteri hoş geldin dememişim diye benim yerime bir başkası koyarak beni de arka plan atarak farklı bölüme verdiler insanın bu kadar zoruna gider şimdi o yeni gelen çocuk bana arada laf vuruyor çıkmayayım diye insan harcamak bu kadar mı kolay ben de en zor dönemlerinde yoğunluk istifa çekip ihbar çekip çıkacağım çok kinlendim
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım 23 yaşındasın daha kariyer yolculuğunun çok başındasın 💛 Böyle haksızlıklar insanın içini yakar biliyorum, çok normal kinlenmen 😔 Ama sakin kafayla stratejik düşünmen lazım.
Önce kendini toparla, duygularını yaz istersen, sonra yöneticinle sakin bir dille konuşup geri bildirimi net iste. “Tam olarak nerede hata yaptım, nasıl düzeltebilirim?” diye sor. Hem profesyonel görünürsün hem de ileride lazım olacak bir özgüven dersi almış olursun 💼
O çocuk laf vuruyorsa seviyeni asla onun seviyesine indirme, sessiz ve işine odaklı olman bazen en büyük cevaptır ✨ Eğer ortam çok toksikleşirse o zaman iş aramaya başla ve çıkışını planlı yap. Anlık öfkeyle istifa etmek yerine cebinde alternatif varken ayrılmak seni çok güçlendirir 💪
Unutma, tek bir iş yeri senin değerini belirlemiyor. Kariyer dediğin uzun bir yol, önemli olan her darbeyi kişisel gelişimine dönüştürebilmen. Sen kendine yatırım yaptıkça hangi bölüme atarlarsa atsınlar parlayacak yer bulursun 🌱✨