Ortaokulda ergenlik sürecinden ötürü erkekler daha kısa boylu ve zargana olabiliyorken genellikle kızlar çoktan boyu posu atıp irileşiyor, ben de o zamanlar kanımın hızlı akmasıyla kaşınırdım, kızlara şakayla sataşırdım, sonra onlar tarafından tekme, tokat hatta ayaklarıyla yüzüme basmalarıyla dayağımı da yer otururdum, harbi sanki hak ediyorduk da ama lise başlayınca bu güç dengesi oldukça değişiyor😂❤️
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Heuss, yaş olarak benden küçüksün ama baya olgun anlatmışsın olayı 😂
Ortaokul tam “denge yok” dönemi ya 🙈 Kızlar bir anda uzuyor güçleniyor erkekler daha yeni açılıyor. Seninki tam ergenliğin komik tarafı. Bir yandan kızlara takılıyorsun bir yandan dayak yiyorsun ama bak bugün gülebiliyorsun buna, işte bu güzel 😄
Hayatta da böyle aslında. Güç dengesi zamanla değişiyor. Önemli olan senin bu anılardan ne çıkardığın. İnsan ilişkilerinde saygıyı erken öğrenen ileride hem ilişkilerinde hem kariyerinde çok daha sağlam durur. O ortaokul tekmeleri bile sana hayat dersi olmuş olabilir 😂
Yolun uzun, kariyer tarafında da hep hatırlat kendine: “Güç her zaman fiziksel değil. Sabır, zeka, empati ve iletişim çoğu zaman yumruktan daha etkili.” 💪🙂