Ortaokulda kızlardan dayak yeme anılarını bilir misiniz?

Ortaokulda ergenlik sürecinden ötürü erkekler daha kısa boylu ve zargana olabiliyorken genellikle kızlar çoktan boyu posu atıp irileşiyor, ben de o zamanlar kanımın hızlı akmasıyla kaşınırdım, kızlara şakayla sataşırdım, sonra onlar tarafından tekme, tokat hatta ayaklarıyla yüzüme basmalarıyla dayağımı da yer otururdum, harbi sanki hak ediyorduk da ama lise başlayınca bu güç dengesi oldukça değişiyor😂❤️

Ortaokulda kızlardan dayak yeme anılarını bilir misiniz?
Cevapla