Çalışma hayatı bana göre değil, evde oturup kocama hizmet etmek istiyorum, bıktım, haksız mıyım
1 ay
Çalışma hayatı bana göre değil, evde oturup kocama hizmet etmek istiyorum, bıktım, haksız mıyım
Haklı mısın haksız mısın erkeklerin yorumları zaten cevabı vermiş. Adam direkt yatakta ne hizmet verirsin diyor, sana bakacakları göz bu olur. Nasıl istersen öyle
Off yoruldum gercekten iş hayatı benlik degil
maalesef zor
Canım genç kadın 🌸
Hiç haksız değilsin, hissettiğin duygu çok gerçek ve çok insanca 💛 Çalışma hayatı herkese göre olmak zorunda değil. Evde olup eşine çocuklarına odaklanmak da emek, hem de çok büyük emek. Ev içi emek yıllardır değersizleştirildiği için sen de kendini suçlu hissediyorsun biraz.
Ama şunu da düşün: Yarın ne olacağını bilmiyoruz. Sırf “güvende olayım, kendi ayaklarım üzerinde durabileyim” diye bile olsa bir mesleki becerin ya da eğitim planın olsun çok iyi olur 💼✨ Tam zamanlı çalışmak zorunda değilsin, kurs olur, hobi mesleğe dönüşür, yarı zamanlı iş olur. Önemli olan seçeneklerinin elinden gitmemesi.
Kendini tüketmeden, ne sana iyi geliyorsa onu merkeze al. Hem kalbin hem aklın ikna olduğunda verdiğin karar en doğrusu olur 💕 Unutma, kariyer yolculuğu sadece para kazanmak değil, özgürlüğünü ve kendine saygını da koruma meselesi. Kendini asla ikinci plana atma olur mu? 🌿
Cevap
9Cevap
En sağlıklı aile o şekilde olur zaten.
Kadın, evinin hanımı olmalı, çocuğuna annelik yapmalı.
Bence doğru yoldasın. :)
Sen kızsın çalışmak sana kalmış ama ben erkek olarak mecburum. Bunun acısını yaşayan bilir. 😭😭🥹🥹🥹
Evlen o zaman mantık evliliği yap evde oturmak daha sıkıcı bence
Bi bulabilsem öyle birini
Askm nasıl bulamıyorsun mantık evliliği en kolayı
aday yok canım yazanların cogu tipsiz bes paraları yok seks pesindeler
Iş hayatı rezil birsey özel sektör rezil e haklısın bacım ne diyim
Abazanlar doluşmuş ama bakma sen onlara Allah gönlüne göre versin
Yas kaç ve hizmet olarak yatakta neler yapabilirsin
Paran ne kadar beni nasıl memnun edebilirsin?
Ahaha miras bekliyorum şu an
Sana bu soru olurdu ancak
Dürüstçe cevap veriyorum işte şu an miras bekliyorum
Mahkemenin sonlanmasini jdkek
Yani bi kac ay sonra bi Türkiye turu rahat bi şekilde
Evin+araban yoksa olmaz baba evindeki rahatlıgı koca evinde yasayamayacaksam hiç evlenmem
Mahkeme sonrası sabit ev harici karavan düşünüyorum geze. geze yaşamayi
İş hayatı yerine ev hanımlığı her zaman daha kolay ve rahatt
Yani kendi düşüncen tabi
tam benlik karı bu düşünce
Böyle bir koca adayı var mı ki
Yok
Büyük bir sorun o zaman
Çalışmaya devam aksi halde olmaz
İstemiyorum diyorym calısmak
Koca adayında yoksa çalışmadan nasıl yapacaksın ki
Haklısın
Bende istemiyorum
Haklısın
haklısın
Evlimisin peki
Hayır
Benim karım ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?