İş hayatı diye öldük bittik?

10 yıl çalışan biri olarak diyorum hiç gerek yokmuş. Yani evde boş durmak ve gezmek kat kat iyiymiş. Ya da böyle düşünmem çalıştığım yerle alakalı, eğitim kurumu olsa böyle düşünmezdim belki de.
İş hayatı diye öldük bittik?
Cevapla