İşimden tazminatsız kendi isteğimle ayrıldım, şimdi boşlukta hissediyorum ne yapmalıyım?

Ama şimdi de çok boşlukta hissediyorum tabii güzel bir yerde bulabilirim, buraya tekrar da alırlar beni ama tekrar aynı şeyleri yaşamak zor, ne yapacağımı bilmiyorum, kendim istedim ama şu an karışık duygularım var

İşimden tazminatsız kendi isteğimle ayrıldım, şimdi boşlukta hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla