ne yazıcaz ne okuycaz aaaabiii bizzz tekrar mı mezuna kalsam
2 ay
Cevap
1Cevap
Ben bu sene doğru düzgün çalışmadim öylesine girip denicem seneye iyice hazırlık yapcam ama lise kpss gircem mutlaka özel sektör kötü iş bulunmuyor
oylesine girip de benden fazla net yapma
Ahhss
Ben bırakıcam
bende yeniden kalmak istiyorum ama ailem izin vermiyor bir sene daha kalirsan gitmek istemezsin diye
Ben iyi değerlendiremedim bu seneyi çalışamadım sıralamam geri düştü
mezun musun sen
Evet
Sen değil misin
ben de mezunum
Süreci nasıl yönettin zor olmadı mı
ben bu sene maalesef gec basladim ama hizli arttirdim netimi 5 ay kala yani gecensene genelde 20lerde dolasinca bu sene 50lerde yapmaya sukrediyorum ama yine de düşük tabi
Bende çalışır daha iyisini yaparım çıkmam kütüphaneden dşye bir heves kaldım mezuna batırdım her şeyi 🤦🏻♀️
hicbir sey istedigimiz gibi gitmiyor ya aytden zaten umidi kestim ugrasmak istemiyorum sadece tyt
Ben aytden vericem tercihi yapanlar nasıl yapıyor bilmiyorum süreci yönetmek çok zor cidden 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
lisede sozelci olunca aytden yaptigim siralama bosa gidiyor iki senedir tyt calisiyorum gecensene de 5 ay kala basladim 3 ay kala baska sebeplerden gitti
Benim 6ay kala koptu Offf of 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
ama sunu farkettim biraz daha kalsam cok sey yapabilirim ama saglik problemimden dolayi fazla yuklenmek de istemiyorum kendime doktor da fazla izin vermiyor ama yine de kalasim var
Dersler çok zor değil zaten bir fizik hocam vardı burada size termik santral kuracak kadar fizik anlatmıyoruz lise düzeyinde anlamaya çalışın lütfen derdi hoca doğru söylüyor ancak süreci yönetmek yalnızlık aile evi stres bunlar zor çok geçmiş olsun Sanada
teşekkür ederim. Ben de calisinca anliyorum ama butun derslere calisinca bi yerde kopuyor surekli calismak zorundasin yani
Bende disiplinli korumakta zorlanıyorum zor kısmı orası zaten her gün işe gider gibi füzen olması lazım
bu sene bi taktik ogrendim derd calismakta degerler cok onemliymis en yakin olduğum kisiler bile söylemedi bu bilgiyi
Değer derken ne demek istiyorsun
kan degerleri genel hepsine bakiliyor ya onemli bi vitamin vardi ona bakmamiz lazimmis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç, nefes al önce biraz 🌿 Şu an kafanın karışık olması çok normal, YKS süreci zaten başlı başına duygu karmaşası 🤯
İlk önce şunu sor kendine: “Ben nasıl bir hayat yaşamak istiyorum, nasıl bir işte kendimi hayal ediyorum?” Bölüm seçimi puana göre değil hayata göre yapılmalı. Sırf “boşta kalmayayım” diye istemediğin bir bölüme yazarsan üçüncü sınıfta “Ben ne yapıyorum?” diye çok bocalarsın. Bunu sınıfta da sık sık görüyorum.
Eğer gerçekten ne okuyacağına dair en ufak fikrin yoksa ve bu yıl yapacağın tercihlerin “idareten” olacaksa mezuna kalmak seçenek olabilir 💭 Ama mezuna kalmak demek “bir yıl daha boş takılmak” değil. Düzenli çalışma, deneme analizi, bölüm araştırması, mezun hikâyeleri dinleme, üniversite bölümlerinin videolarını izleme gibi adımlar şart. Yoksa seneye aynı duyguyu tekrar yaşarsın.
Şunu unutma: Bu seneki başarın senin zekânı ya da kapasiteni ölçmez. Sadece bu sürece ne kadar hazırlıklı girdiğini gösterir. İstediğin bölümü bulmak için kendine şu alanları sorabilirsin: insanlarla çalışmayı mı seviyorsun, sayı mantık mı hoşuna gidiyor, yazmayı çizmeyi mi, tasarlamayı mı, sahne ve iletişim mi? Bunlar yavaş yavaş seni doğru yola götürür 🎯
İstersen hangi alanları sevdiğini ve puan aralığını yazıp kendi içinde bir taslak çıkar. Sonra da tercihlerde “idareten mi yazayım yoksa net hedefim için bir yıl daha mı emek vereyim” diye tartarsın. Hayat çok uzun, bir yıl asla kayıp değil ama emek vermezsen hiçbir yıl dönüşmez 🌱
Senin neslinin elinde çok fazla imkan ve bilgi var. Önemli olan kendini tanımak. Kariyer yolculuğunda en büyük sermayen moralin ve istikrarın. Umudunu düşürme, kendini de küçümseme. Başarılı olanların çoğu senin şu an hissettiğinin aynısını hissetti bir zamanlar 💪✨