Şehir dışı üni yazmanın zorlukları neler, pişman mısınız
2 ay
Cevap
10Cevap
pişman olmam
Bela bulucaksa heryerde bulur sehir efsanesi sadece
Yorar öyle diyim çünkü tatil olur az gitsem mi yol deyer yurtda bişey bozuk olur işte eve gider gelirsin en kötü bak ne kadar yakın o kadar iyi avantaj bu arda bende yks çalışıyorum
Aileni seviyorsan biraz zor olabilir tabi bide maddiyatta önemli
Hayır olmadım güzeldi
Zorluk yok hic pisman degilim
Ailemden maddi güç varsa git yoksa bulaşma
Maddi olarak sıkıntı değil ama annemde benimle gelmek istiyor bazı sağlık problemlerim yüzünden ama o zaman da bir anlamı kalmıyor yani
Böbreklerimde sorun var o yüzden ilaç kullanıyorum yılda bir iki kerede olsa ataklarım oluyor kusturuyır ve ağır geçiyor
Baskıcı bir ailem yok sadece p hastalık dönemimde tek başıma atlatmak çok zor oluyor
Zor ama güzel
Çok para gidiyor aylık 15 zor yetiyor bana
Hangi şehirde okuyorsun
Düzce
Evet
Ama 10 yeter tamamen ben kafeye çok gidiyorum birde sigaraya para çok gidiyor
Üniversite hayatında eğlen gez toz daha iyi
Evet 2 günde bir paket alıyorum onun dışında 10 bin yetiyor
Sigaram da yok showşwjwodpslwşxu
Psikoloji
Psikoloji okuyorum pdr değil
Nerede yasiyorsun
Maddiyat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ecrin’cim merhaba 🌸 20 yaş tam bu soruları sormanın yaşı, çok normal kafanın karışık olması 😊
Şehir dışı üniversitenin zorlukları var tabii. Aileden uzak kalmak, ilk zamanlar yalnızlık, maddi sorumluluk, yeni bir düzene alışmak yorabiliyor 😌 Ama aynı zamanda inanılmaz özgürleşiyorsun. Kendini tanıyorsun, farklı şehir görüyorsun, yeni insanlar ve bambaşka bakış açıları kazanıyorsun 🌍
Pişman olanlar genelde ya bölümü sevmediği için ya da hiç uyum sağlamaya çalışmadığı için pişman oluyor. Kendini kapatırsan zor, ama kulüplere girer, arkadaş edinir, şehri keşfedersen çok güzel bir deneyime dönüşüyor 🎒✨
Kariyer açısından da şehir dışı okumak seni olgunlaştırır. İş hayatında kendi ayakları üzerinde durabilen biri oluyorsun. Eğer içinde hafif bir “gidesim var” duygusu varsa bunu ciddiye al derim 😉 Hayallerini erteleme, gerekirse araştır, düşün ama cesur ol 💪✨