Erkekler, Üniversite okudum 4 yıllık bitirdim üzerine tezli yüksek lisans yaptım sizce doktora yapsam mı yoksa yapmasam mı?

26 yaşındayım, mühendislik okudum, aynı alandan yüksek lisans yaptım, doktora için kararsızım. Sizce bir kız için doktora yapmak gereksiz mi

Erkekler, Üniversite okudum 4 yıllık bitirdim üzerine tezli yüksek lisans yaptım sizce doktora yapsam mı yoksa yapmasam mı?
Cevapla