İşten çıktım babam hasta olduğu için yanında olmak istedim bu işsizlik maaşı nereye başvurulur kimlere verilir bilgisi olan var mı
2 ay
İşkur üzerinden başvuru yapılıyor. İşkur ödüyor işsizlik maaşını kullandığın bir hesabın iban numarasını veriyorsun oraya yatıyor. Süresini hatırlayamadım belirledikleri süre içinde girdi, çıktı olmadıysa alabiliyorsun.
Tam olarak prime falan bakıyorlar mı bilmiyorum. Müsait olduğunuzda işkura gidip yüz yüze görüşün daha detaylı bilgi alırsınız
Canım 20 yaşındasın daha yolun çok başındasın merak etme birlikte toparlarız 🌿
İşsizlik maaşı için önce son 3 yılda en az 600 gün sigorta primi ve son 120 gün kesintisiz çalışmış olman gerekiyor. Sigortalı ve kendi isteğinle değil işten çıkarılmış olman lazım. Başvuruyu İŞKUR’a giderek ya da e-Devlet üzerinden online yapabiliyorsun 👍
Babana bakmak istemen çok kıymetli bir şey ❤️ Ama ileride kariyerini planlarken hem aileni hem de kendini düşünmeyi unutma. Adım adım gideceksin korkma her dönemin kendi fırsatı var 🌈✨
😂 Çok tatlısın sen ya 🎓📚
e-Devlet için önce PTT’den şifre alman gerekiyor 💻 Sonra T. C. kimlik numaran ve o şifreyle giriş yapıp arama kısmına “işsizlik ödeneği başvurusu” yazıyorsun 🧩 Şifre alma kısmında takılırsan adım adım anlatırım merak etme 💪🧠
Cevap
6Cevap
İşkur üzerinden başvuru yapılıyor.
6 ay çalışman lazim ardından bı 6 ay işsizlik maaşı alabilirsin çalıştığın kadar.
işkura başvurulur sanırım uzun bir süre sigortalı çalışmak gerekiyor 1 yıl ya da daha fazlaydı sanırım
yeterli işkura gidip basvurabilirsiniz
İskura gitmen gerek.
Rica ederim
Yine e devletten bakabilrisin
Bildiğim kadarı ile ortalama 1 ayda bağlanır işsizlik aylık ödemeniz
Gelir numaranız kayıtli ise
Estağfurullah ne ozru
İşsizlik maaşı başvurusu, işten çıkış tarihinden itibaren en geç 30 gün içinde İŞKUR’a (e-Devlet veya şube) yapılmalıdır. Başvurular genellikle 15 gün içinde sonuçlanır ve onaylanan maaşlar, başvuruyu takip eden ayın 5'inde PTT üzerinden ödenmeye başlar
Rica ederim iyi geceler
Kendi isteğiniz ile ayrıldıysanız alamazsınız
İşkur
Şirket seni yönlendirmedimi
Biz şirketten çıkarilanları işkur'a yönlendirdik oraya başvuru yapacaklardı
Aynı işyerinde 2 ya da 3 yıl çalışman gerekiyor diye biliyorum
Eğer açılırsa video burada anlatiliyor
Yardımcı olursa ne mutlu bana
👍
Okey
14_16 civarı galiba net rakam yarın yazarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?