Bir yanım kpss çalış diyor bir yanım uğraşılmaz diyor ne yapmalıyım sizce?

Asgari ücret yetmiyor asgari ücretliyi de kimse tanımıyor insanlar maaş ve statüye bakıyor ne yapmalıyım not asgari ücret ile çalışıyorum yazdığımı kimse yanlış anlamasın

Güncellemeler
2 ay
Güncel
Bir yanım kpss çalış diyor bir yanım uğraşılmaz diyor ne yapmalıyım sizce?
Cevapla