Üniversite bölümümü sevmiyorum, hoca psikolojimi bozdu, bölüm değiştirmek için ne yapmalıyım?

Merhabalar, ben 2 yıllık okuyorum evet 2 yıllık denince herkes garipsiyor, dalga geçiyor ama ben merkezi ÖSYM puanımla geçiş yaptım başka bölüme ama bu bölüm şimdiden o kadar zorladı ki hoca psikolojimi bozdu, uyku uyuyamıyorum bile, dişlerimi sıkıp stres yapmaya bile başlamışım hiç istemiyorum ben bu bölümü benimle aynı durumu yaşayanlar var mı, ben ne yapacağım nasıl bir yol izlemeliyim? Hoca o kadar sert, katı ki hiçbir şeyi beğenmiyor, her hafta yaptığımız çizimi baştan yapıp tek tek şeyler ekletiyor, vize haftası geldi teslim edeceğim yine bir şeyler buldu, tekrar baştan başlamam gerekiyor
Güncellemeler
2 ay
Bu arada özelde okuyorum şu an yatay geçiş yaptıgım icin Şubat ayından bu aya kadar ödeme yaptım bırakırsam aileme mahcup olucam masraf yapmış olucam bosuna aileme de diyemiyorum stressten kendimi mahvettim
Üniversite bölümümü sevmiyorum, hoca psikolojimi bozdu, bölüm değiştirmek için ne yapmalıyım?
Cevapla