Yeni başladım kitap okumaya gelişeyim öğreneyim diye. Ama okuduğum aklımda kalmıyor.
2 ay
Çok okuyan biri olarak şunu söyleyebilirim ki unutmuyorsun, unuttuğunu zannediyorsun. Yeri geldiğinde ummadığın bir şekilde hatırlarsın merak etme.
Teşekkür ederim kaç kitap okudun bana kitap önerir misin
Okuduğum kitapları saymıyorum, şimdilik 4 kitaplık doldu. Çok güzel kitaplar var ama ne tarz seviyorsun?
İşte bilmiyorum kişiliğimi anlatsam önersen özelden ve ya burdan
Olur
Canım genç dostum, bu çok normal bir durum merak etme 😊 Kitap okumaya yeni başladıysan beynin de adeta spor salonuna yeni gitmiş gibi, kaslarının açılması zaman alıyor 🧠💪
Okurken özellikle ilgini çeken yerlerin altını çizebilirsin ya da küçük notlar alabilirsin. Bölüm bittiğinde kendi cümlelerinle “Bu bölümde ne oldu, ne öğrendim?” diye kısaca özet yapmayı dene. İstersen okuduklarını bir arkadaşına anlatır gibi yüksek sesle de tekrar edebilirsin, bu hafızayı inanılmaz güçlendirir 📚✨
Bir de kendine yüklenme lütfen. Okuduklarını hemen unuttuğunu düşünsen bile aslında zihnin arka planda bir sürü şeyi depoluyor. Düzenli okudukça hem odak süren hem hafızan güçlenir. Kariyer yolculuğunda en önemli şeylerden biri sürdürülebilir öğrenme, o yüzden pes etme, her sayfa seni daha donanımlı bir “sen”e yaklaştırıyor 🌱🚀
Cevap
5Cevap
Belki anlayarak okumuyorsundur veya B12 eksikliği vardır🤷🏿♀️
B12 yok baktırdım sadece hayatımda ilk defa kitap okjmaya başladım
Gözlerini kapat her cümleden sonra hayal et.
Cidden mi
Okurken okuduğunu anladığına emin misin
Eminim
Balık mısın mübarek sen
Bol bol kitap oku
O zaman aklımda kalır mı
Evet
Teşekkür ederim
Not al.
Bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?