10 sene sonra kendinizde nasıl bir kariyer görüyorsunuz?

Ben 10 sene sonra kendimi kariyerimde daha gelişmiş ve hedeflerime daha yakın belki de bazılarına ulaşmış biri olarak görüyorum. Peki ya siz 10 yıl sonra kendinizde nasıl bir kariyer görüyorsunuz?

10 sene sonra kendinizde nasıl bir kariyer görüyorsunuz?
10 sene sonra kendinizde nasıl bir kariyer görüyorsunuz?
Cevapla