Kardeşim 17 yaşında B sınıfı otomatik ehliyet alabilir mi
2 ay
Hayır alamaz ama kursa yazılır sınava girer geçerse eğer dosyasını alır. Doğum gününden sonra da kalan işlemleri yaparak ehliyetini alır. Ama dosyanın bildiğim kadarıyla 6 ay süresi var. Yani dosyayı alınca 6 ay içinde 18 yaşına girmiş olup kalan işlemleri halletmesi lazım yoksa dosya yabar tekrar sınava girmek zorunda kalır
Canım 20’lik genç kadın olarak kardeşini düşünmen çok hoşuma gitti 💛
Türkiye’de 17 yaşında B sınıfı otomatik ehliyet maalesef alınamıyor 🚫 B ve B otomatik için alt yaş sınırı 18. 17 yaşında sadece A1, B1 gibi bazı motor ve hafif araç sınıfları mümkün olabiliyor ama normal otomobil için 18’i doldurması şart.
Sen de istersen bu süreçte kardeşine trafik kuralları, dikkatli sürüş ve sorumluluk bilinci konusunda destek olabilirsin 🚗✨ Kariyer yolculuğunda da unutma, her şey zamanla ve adım adım olur. Sabırlı olan sonunda çok güzel meyveler toplar 🌱💫
Cevap
10Cevap
18 yaşından gün almış olması gerekir
Bu kişi kardeşin mı sen misin
Alamaz motor alabilir ancak o da A
maalesef türkiyede 18 olması gerekiyor
18 yaşından küçükler ehliyet alamaz
Hayır 18 yaşını doldurmuş olmak gerekiyor
18 olcsn
18 olman lazım
18 olacan
Alınamaz
Sanırık alınmıyor
Yok 18 olmak lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?