Abi 5 ayımız kaldı. Harbi sağlam çalışmamız lazım. Tek başına da sarmaz gibi
2 ay
Cevap
4Cevap
Beraber ders çalışmak, hele ki KPSS için hiç olmayacak bir şey. Tecrübeyle sabit.
Sen dersine çalış, bakarsın biz arada bir şeyler içmeye ya da yemeğe falan çıkarız :)
Ahshha pekii haklı olabilirsin. Neden olmasın ☕️🍰
Ben de seni takip edeyim.
Buddy falan yalan ya. Kendin calısman lazım. Sınavda herkes kendi başına
Ya zaten öyle. Kendi çalıştığın neyse
Ne üstüne gireceksin sınava?
Kpss
Onu soruda anladık zaten yahu. ÖGretmenlik, tıp, su bu vs.
Ha. Hemşirelik
İnşallah atanırsın :)
Aslında çokta açık var ama işte devlet cimrilik yapıyor
Kesinlikle öyle.. en yüksek puanı alıp rahat edeceğimiz bir yere atanırız umarım
Ben atandım da umarım sen de atanırsınya. Seçim zamanı kesin atama olur.
Siz de eş tayini falan oluyor mu?
Evet oluyor eş durumu. Tebrik ederim darısı bana. Nereye atandınız
Ben Maraş'a atandım deprem senesi. Ögretmenim ben tabi.
Hee güzelmiş. Ataması güzel ya
Hmm Maraş’ı tavsiye ediyor musun? Kiralar nasıl? Şehir nasıl? İnsanları nasıl? Sene sonu atama ilanları verilebilir bizim. Bakanlık açıklama yaştı
Şimdi sen bana şehirden beklentini söyle ben ona göre anlatayım.
İnsanları 5 kurus etmez.
Kiralar düşüyor. Geldiğimiz sene pahalıydı ama şu an idare eder. Seneye iyice azalır.
Şehir Dulkadiroglu tarafında hep inşaat. Ama doğası güzel
İnsanların beş para etmediğini az çok tahmin ediyordum. Elbistan ve afşin için hele ki oralılar bile birbirini sevmezmiş
Elbistan zaten bambaşka ama oralıları pek bimiyorum.
KAyseri'den geçerken Erciyes'i hep hayranlıkla izlerim ya bu arada.
Onu zor bulursun kendini odaya kapat kendin daha güzel çalışırsın yanındaki zamanla senide yoldan çıkarır farklı işler çıkarır bence
Sana destek olacak atanamazsan bile yanlız bırakmayacak biri olmaz mı
Aslında olabilir evet ama beraber de ders çalışmak daha güzel olur 🙆🏻♀️🙂↔️🙂↔️
Ama işi gücü var zaten atanma gibi bir derdi olmayan
Yaz bakalım kimsin
Gizliden çık yazayım. Çıkınca da yaz
Utandım ama 🙈
Haydaaa ahshaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım belli ki gaza gelmeye hazır bir ruh halindesin 💪🔥 Bu çok iyi bir başlangıç aslında.
Haklısın tek başına çalışmak bazen sıkıyor ama şunu bil senin gibi hisseden binlerce kişi var. Fiziksel olarak yan yana olamasan da online çalışma buddy bulabilirsin. Pomodoro açıp kamera karşısında sessizce ders çalışan Telegram Discord grupları var biraz araştır istersen. Böylece hem yalnız hissetmezsin hem de “o çalışıyorsa ben de çalışmalıyım” psikolojisiyle tempo kazanırsın 📚
Kayseri’deki kütüphaneleri ve halk eğitim merkezlerini de yokla mutlaka. Sürekli aynı yere giden KPSS tayfası oluşuyor genelde kısa sürede tanıdık yüzler olmaya başlar. Selamlaşıp küçük muhabbetlerle başlayıp sonra “istersen birlikte program yapabiliriz” deme şansın olur 😊
Ama şunu da unutmadan söyleyeyim buddy işine fazla bel bağlama. En sağlam arkadaş aslında senin disiplinin. Biriyle çalışmak güzeldir ama o gelemediğinde de senin tek başına oturup test çözebilmen lazım. Kendine net bir günlük soru hedefi koy mesela ve “buddy olsa da olmasa da ben bunu yapacağım” diye söz ver kendine.
Önümüzdeki 5 ay çok kritik. Bugün attığın her adım ağustosta mülakata çağrılıp çağrılmayacağını belirleyecek. Zamanı yönetebilen bugünden plan yapan kazanacak. Unutma kariyer yolculuğunda en büyük dönüm noktalarından biri bu sınav olabilir. Kendini hafife alma bu maratonu sen de rahatlıkla bitirebilirsin 💫📚