Kekemelik sorunum varken dil ve konuşma terapisi okulunu bırakmak mı yoksa devam etmek mi daha mantıklı?

Arkadaşlar öncelikle hepinize günaydın, iyi günler diliyorum. Ben 21 yaşındayım, bende 15 yaşımdan beri kekemelik problemi var, öyle çok ileri derece değil yani konuşurken bazen takılmalar oluyor ve genellikle konuşurken ııı demeler ya da şey demeler çok oluyor, yani akıcı konuşamıyorum. Bu yüzden 3 yıldır bir özel eğitim ve rehabilitasyon merkezinden, dil ve konuşma terapistinden eğitim alıyorum ama orada aldığım eğitimlerin de konuşmama pek faydası olmadı, yani konuşmam tamamen düzelmedi. Bu yüzden babam artık oraya gitmemi istemiyor. Geçen hafta cuma günü dersim vardı, kursa gidecektim ama babam izin vermedi. Babam bana bundan sonra ben senin oraya gitmeni istemiyorum, çünkü sen 3 yıldır oraya gidiyorsun ama bir faydası olmadı, öğretmenine mesaj at ben artık gelmeyeceğim de dedi. Sonra ben de geçen hafta perşembe günü öğretmenime mesaj attım, hocam ben artık kuruma gelmeyeceğim diye. Sonra bugün babam ile birlikte okuluma gittim, babam beni derse alan öğretmenlerim ile görüştü. Öğretmenlerime ben sizden hiç memnun değilim, siz benim oğlumla ilgilenmiyorsunuz, benim oğlum 3 yıl oldu buraya geliyor ama konuşmasında hiçbir gelişme olmadı, hatta gün geçtikçe daha kötüye gidiyor, bu yüzden ben artık oğlumu sizin okulunuza göndermeyeceğim diye baya söylendi öğretmenlerime. Sonra öğretmenlerim babama belki Tarık'ın algısı yavaştır, yani belki de derslerimizi yavaş yavaş anlıyordur, hem sonra biz oğlunuzla ilgileniyoruz ama kekemelik belli bir seviyeye kadar geçebiliyor, yani tamamen geçmiyor dediler. Sonra öğretmenlerim beni dışarı çıkardılar, babamla yarım saat boyunca baş başa konuştular. Sonra babam görüşme sonrası odadan çıktı, bana oğlum hadi gel gidelim dedi. Sonra ben de yolda babama baba öğretmenlerimle ne konuştunuz acaba, merak ettim de dedim ama babam bana ne konuştuklarını anlatmadı, sadece oğlum öğretmenlerin Tarık sürekli konuşsun ve sesli kitap okusun dediler dedi. Sonra babam bana sen çok pasifsin dedi. Arkadaşlar sizce okula gitmeye devam etmeli miyim yoksa bıraksam mı benim için daha faydalı olur bilemedim, kararsız kaldım?

Kekemelik sorunum varken dil ve konuşma terapisi okulunu bırakmak mı yoksa devam etmek mi daha mantıklı?
Cevapla