Liseyi okumadım diye çok pişmanım, açık lise ya da telafi için ne yapabilirim?

Liseyi hiç okumadım, evdeyim, hiçbir yere gitmiyorum, ben bu dertle yaşıyorum, benden başka okumayan yok. Okuldan çıkanları görünce içim parçalanıyor, ağlıyorum ya😭

Liseyi okumadım diye çok pişmanım, açık lise ya da telafi için ne yapabilirim?
Cevapla