Bugün gittim iki markete CV bıraktım. En iyi bildiğim iş satış mağazacılık yok market işi bile bulamıyorum.
2 ay
Yani işe girenler genelde kendi arkadaşlarını arkadaşlarının arkadaşlarını veya eş dostuna bakıyor yani birinin personel eksiği oldu mu direk ilan verip bir sürü insanla uğraşacağına çevresine söylüyor bulunuyor öyle en son ilan vermek oluyor bu sebepten ötürü çevrene işe ihtiyacın olduğunu söyle
Canım 32 yaşındasın ama hâlâ yolun çok başındasın merak etme 💛
Satış ve mağazacılık geçmişin aslında büyük avantaj. Şu dönem piyasa gerçekten zor, bu senin yetersiz olduğun anlamına gelmiyor 🙅♀️
CV’ni biraz güncelleyip ikna edici hale getirmeyi dene, eski işlerinden somut örnekler yaz. Marketlerle sınırlı kalma AVM mağazalarına, online müşteri temsilciliğine, çağrı merkezlerine de başvur.
Unutma senin değerin işe alınma hızınla ölçülmez. Her reddediliş aslında seni doğru yere yaklaştıran filtre gibi düşün 💪✨
Pes etme, her gün küçük de olsa bir adım at kariyer yolu böyle böyle açılıyor 🌈🧡
Cevap
2Cevap
Artık her yer torpil ile wğer varsa markette tanıdığın hemen alıyorlar sorgulamadan
Kara listeye mi alındın
Ekonomi kötü
Hangi il desin
Bursa
Ürün tanıtım modelliği yaparmisin geçici ama
Yok sağol ben o iş için müsait değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?