Uzun zamandır çalışmıyorum; işten ayrıldım ama şimdi de düzgün bir iş bulamıyorum. Bulduklarımda ya sosyal haklar yok denecek kadar az, ya maaş çok düşük ya da çalışma saatleri çok kötü, hiçbir şey bana uymuyor. Evde de sıkıntılarım var, kendimi resmen hapsolmuş gibi hissediyorum. Arkadaşlarım buluşmaya çağırıyor ama gitmek içimden gelmiyor. Gitsem bile maddi olarak rahat edemeyeceğim; kafama göre harcama yapamayacağım. Kendimi kısıtlamak da istemiyorum çünkü çalışırken böyle değildim, hiç düşünmezdim. Evdeyken daha çok bunaldım, daha çok yoruldum. Çalışırken en azından mesaim bitiyordu, bir sınırı vardı… şimdi ise her şey üstüme geliyor gibi hissediyorum.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer