İş bulamıyorum, evde depresyona girdim; motivasyonumu ve psikolojimi nasıl toparlarım?

Uzun zamandır çalışmıyorum; işten ayrıldım ama şimdi de düzgün bir iş bulamıyorum. Bulduklarımda ya sosyal haklar yok denecek kadar az, ya maaş çok düşük ya da çalışma saatleri çok kötü, hiçbir şey bana uymuyor. Evde de sıkıntılarım var, kendimi resmen hapsolmuş gibi hissediyorum. Arkadaşlarım buluşmaya çağırıyor ama gitmek içimden gelmiyor. Gitsem bile maddi olarak rahat edemeyeceğim; kafama göre harcama yapamayacağım. Kendimi kısıtlamak da istemiyorum çünkü çalışırken böyle değildim, hiç düşünmezdim. Evdeyken daha çok bunaldım, daha çok yoruldum. Çalışırken en azından mesaim bitiyordu, bir sınırı vardı… şimdi ise her şey üstüme geliyor gibi hissediyorum.

İş bulamıyorum, evde depresyona girdim; motivasyonumu ve psikolojimi nasıl toparlarım?
Cevapla