Hayatın en güzel yılları 18-35 yıl arası, sonrası zaten bir uğraşım işim olsun dersin ama bizim en güzel yıllarımız heba oluyor. Sırf patronlarımızı yükseltmek için en güzel yıllarımızı onlara heba ediyoruz. Mesela kim kendisi için saat erkenden kalkıp kendi kişisel işlerini yapıyor. Sabahın 8'inde bir ton insan metroda, daha uyanamamış bile, belki kendi işi olsa o saatte uyanmaz. Sonra bu insanların en büyük mutluluğu yanındakine mobbing yapmak, emir vermek, üstünlük kurmak oluyor. Lan kölesin köle, köle, basit bir asgari ücret işinde bile neler neler bekliyorlar. Zaten bu ekonomide ev, araba almak hayal. Ne için çalışıyorsun hiç düşündün mü?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer