Günde 8-9 saat calisip haftada sadece 2 gun izinle bu koleden farki olmayan hayata nasil katlaniyorsunuz?

Hayatın en güzel yılları 18-35 yıl arası, sonrası zaten bir uğraşım işim olsun dersin ama bizim en güzel yıllarımız heba oluyor. Sırf patronlarımızı yükseltmek için en güzel yıllarımızı onlara heba ediyoruz. Mesela kim kendisi için saat erkenden kalkıp kendi kişisel işlerini yapıyor. Sabahın 8'inde bir ton insan metroda, daha uyanamamış bile, belki kendi işi olsa o saatte uyanmaz. Sonra bu insanların en büyük mutluluğu yanındakine mobbing yapmak, emir vermek, üstünlük kurmak oluyor. Lan kölesin köle, köle, basit bir asgari ücret işinde bile neler neler bekliyorlar. Zaten bu ekonomide ev, araba almak hayal. Ne için çalışıyorsun hiç düşündün mü?
Günde 8-9 saat calisip haftada sadece 2 gun izinle bu koleden farki olmayan hayata nasil katlaniyorsunuz?
Cevapla